شناسهٔ خبر: 45954920 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه، ملتی هوشیار و قدرت نظامی در اوج اقتدار است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه، ملتی آگاه و هوشیار و قدرت نظامی نیروهای مسلح همواره در اوج اقتدار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی»  امروز یکشنبه (10 اسفند) در جمع نیروهای پادگان مالک اشتر اراک، با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح گفت: ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه، ملت هوشیار، ولایتمدار و با بصیرت و همچنین قدرت بالای نظامی نیروهای مسلح همواره در اوج اقتدار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به فعالیت ها و توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: با این اقتدار و هوشیاری دشمنان ایران اسلامی هیچ گاه به خود اجازه کارشکنی و تجاوز به این آب و خاک را نمی دهند.

 

وی افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همواره هوشیار و آگاه است و با ولایتمداری در مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده حرکت خواهند کرد و تحت هیچ شرایطی نمی گذارند آسیبی به این مملکت وارد شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی خاری بر چشم دشمنان نظام است، ادامه داد: این اقتدار به برکت وحدت، همدلی و همراهی است که به برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

 

امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه ایجاد امنیت پایدار در کشور دستاوردی ارزشمند برای ملت ایران است، اضافه کرد: این دستاورد ارزشمند هدیه ای از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مردم است و  همه باید قدردان زحمات این قشر مجاهد باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی نیروهای مسلح گفت: این آمادگی به منظور دفاع از کشور در برابر توطئه های آمریکا و متحدانش در منطقه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های همیشگی دشمنان بر علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: ملت ایران به ویژه نسل جوان ونوجوان باید همواره آگاه و هوشیار باشند چرا که دشمنان که در جنگ نظامی پیروز نشدند همواره به دنبال ضربه زدن به این مرز و بوم هستند.

 

این مقام ارشد استان ادامه داد: دشمن امروز نسل جوان و نوجوان را مورد حمله قرار داده و با روش های مختلف به دنبال به انحراف کشاندن آنها هستند، اما باید بداند که جوانان ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند و با تلاش و کوشش و اتحاد و همدلی در مسیر ارزش های انقلاب حرکت کرده و این انقلاب را به قله های رفیع پیشرفت می رسانند.

پایان پیام/177

نظر شما