شناسهٔ خبر: 45954423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(عکس) برخورد خشن بازیکنان زن ایرانی در کویت

در جریان دوئل حساس الفتات و القادسیه کویت، ستاره ایرانی زردپوشان کویتی دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد که خوشبختانه منجر به شکستگی در ناحیه مچ پای او نشده است.

صاحب‌خبر -

راند دوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال زنان کویت در حالی امشب پیگیری شد که الفتاتی‌ها توانستند با نتیجه پر گل 5 بر صفر شکست راند اول را جبران کنند و حالا برای تعیین فینالیست باید مصاف سومی میان دو تیم برگزار شود؛ در جریان مصاف امشب، تقابل دوباره دو ستاره ایرانی شاغل در فوتسال کویت رخ داد. نسیمه غلامی که در تیم الفتات توپ می‌زند و فرشته کریمی که برای القادسیه به میدان رفت.

امشب یک اتفاق تلخ باعث شد تا کریمی خیلی زود از میدان مسابقه خارج شود، او در لحظه‌ای که داشت پی‌ریزی یک موقعیت تک به تک با دروازه الفتات را می‌کرد با تکل شدید نسیمه غلامی مواجه شد و از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد؛ آسیب‌دیدگی که بلافاصله باعث خروج ستاره ایرانی از زمین و انتقال او به بیمارستان برای عکس‌برداری شد. در لحظه برخورد، کریمی فریاد بلندی کشید تا نگرانی‌ها درباره مصدومیت طولانی‌مدت او قوت گیرد.

البته تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که غلامی ابتدا پای کریمی را زده و بعد توپ را زد و او بلافاصله پس از تکل، بالای سر همبازی ملی خود رفت و جویا احوالش شد تا ببینید چه اتفاق برای کریمی رخ داده است؛ اتفاق عجیب این‌که داور مسابقه این صحنه را خطا تشخیص نداد!

فرشته کریمی پس از انجام عکس‌برداری در گفتگویی کوتاه گفت: خوشبختانه مچ پایم دچار شکستگی نشده و مصدومیتم به دلیل کشیدگی است و باید منتظر بمانم تا ورم آن بخوابد؛ من همه تلاشم را خواهم کرد تا برای بازی حساس هفته آینده بتوانم برای تیمم به میدان بروم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما