شناسهٔ خبر: 45954271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نویدکیا: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم/ کیانی در حل مذاکره با سایر تیم‌ها است

نیما علیپور

سرمربی تیم فوتبال سپاهان علت جدایی سه بازیکن خود را تشریح کرد و گفت مهدی کیانی نیز در حال مذاکره با برخی تیم ها است. وی همچنین اعلام کرد که در پنجره زمستانی لیگ برتر ممکن است هیچ ورودی نداشته باشند و نهایتا یک بازیکن جذب خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم فوتبال گل گهر از سری رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر خواهیم داشت و هرچند دیدار آخر این تیم نتیجه عجیبی داشت، اما باید دیدارهای قبل تر گل گهر را مدنظر قرار دهیم و بدانیم که کادر فنی این تیم بسیار قوی دارد و از کارنامه بسیار درخشانی برخوردار است.

وی ادامه داد: باید با تمام توان مقابل این تیم به میدان برویم و از دقیقه اول تا اتمام مسابقه بدون اشتباه پیش برویم چرا که بازی بسیار مهمی پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد سبک بازی مستقیم گل گهر، عنوان کرد: این تیم صرفا مستقیم بازی نمی کند بلکه کارهای تاکتیکی فوق العاده ای انجام می دهد و ما نیز در این رابطه برنامه ریزی کرده ایم و باید بدون اشتباه مقابل آن ها ظاهر شویم و از نوع بازی آن ها مراقبت کنیم.

نویدکیا در رابطه با وضعیت نقل و انتقالات این تیم در پنجره زمستانی لیگ برتر نیز، خاطرنشان کرد: خیلی به فکر تغییرات نیستیم و هرچند سه چهار نفر از بازیکنان از تیم ما جدا شدند، اما این جدایی ها بیشتر جنبه انسانی داشت و برای بیشتر بازی کردن این بازیکنان بود.

وی ادامه داد: پاپی به ذوب آهن پیوست، دهقانی به نساجی و یکی از بازیکنان به دلیل سربازی از جمع تیم جدا شد و مهدی کیانی نیز در حال مذاکره با سایر تیم ها است.

وی با بیان اینکه شاید اصلا ورودی در نیم فصل نداشته باشیم و نهایتا یک بازیکن به جمع ما اضافه می شود، خطاب به هواداران سپاهان، اظهار کرد: جای آن ها خالی است و دوست داریم هرچه سریع تر از شیوع بیماری کرونا رها شویم و مجددا آن ها را در ورزشگاه ببینیم. امیدواریم آن ها از منزل به ما انرژی مثبت بدهند و به بازیکانان و کادر فنی خود می گویم که باید با تمام تمام مبارزه کنیم و در نهایت بتوانیم به نتیجه خوبی در پایان لیگ دست یابیم.

انتهای پیام

نظر شما