شناسهٔ خبر: 45954182 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

فنون ارتباطی با نسل جدید را مسلط باشیم

خجسته پوربا تأکید براینکه باید فنون ارتباطی با نسل جدید را مسلط باشیم گفت: طلابی که به مدرسه می روند باید به فضای مجازی و آسیب ها و شبهات آن مسلط باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«حبیب الله خجسته پور» درنشست تخصصی کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال و سال گذشته به واسطه کرونا نظام تعلیم و تربیت با مشکلاتی مواجه شد، یک زمانی گوشی و فضای مجازی را از دانش آموز دور می کردیم اما در شرایط کرونا ضروری بود تا دانش آموزان با گوشی داشتن از نظام تعلیم و تربیت دور نمانند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه درست مواجه شدن با این مباحث برای نسل جدید و نسل ما لازم است اضافه کرد: ما پای منبر بزرگ شدیم اما امروز دانش آموزان با ممبرها در فضای مجازی سر و کار دارند؛ می طلبد که ارتباط خوبی با دانش آموزان شکل بگیرد و منبرها را هر چند به صورت مجازی دنبال کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در استان سمنان چه در حوزه های علمیه و چه در آموزش و پرورش ضرورت این آمادگی را احساس می کنیم افزود: ما علاوه بر جایگاه اداری به عنوان اولیاء و پدر و مادر در جامعه این تغییرات و تعامل ها و همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش را احساس می کنیم.

 

خجسته پور با بیان اینکه ارتباط با این نسل جدید یک ظرافت های خاصی را می طلبد، خاطرنشان کرد: ما قرار است به عنوان کودکان دیروز، کودکان امروز را برای آینده تربیت کنیم و با ایده و طرح های دیروز، کودکان امروز را نمی‌توانیم برای فردا حاضر کنیم، ارتباط بین نسلی و بین نسل امروز و گذشته و آینده، ظرافت های خاص خودش و تبحر خاصی را می طلبد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه اگر به دنبال کیفیت محوری باشیم، می شود اتفاقات خوبی را در زمان ها و مدت های کوتاه رقم زد اظهارداشت: باید فنون ارتباطی با نسل جدید را مسلط باشیم و طلابی که به مدرسه می روند باید با فضای مجازی و آسیب های آن و شبهات آن آشنا باشند.

پایان پیام/276

نظر شما