شناسهٔ خبر: 45953979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نگاه جنسیتی به فوتبال بانوان و آقایان، دور از انصاف است/ باشگاه بادران واگذار نمی‌شود

شهره موسوی درباره انتخابش به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۳۴
کد خبر ۷۶۸۱۲۵۴
دانلود PDF

شهره موسوی درباره انتخابش به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره انتخابش برای این سمت اظهار کرد: من با رای قاطع اعضای مجمع انتخاب شدم که این موضوع  مسئولیت من را در حوزه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان بیشتر می‌کند. بخش عمده‌ای از افراد رای دهنده به من از آقایان بودند و  به نظرم نگاه جنسیتی به فوتبال و تفکیک بین فوتبال بانوان و آقایان، دور از انصاف است. ما اعضای مجمع دور هم جمع شدیم تا  به شکل اساسی، قوی و محکم بتوانیم در جهت اعتلای ورزش کشورمان به خصوص فوتبال گام برداریم. ما از طریق ورزش، برای کشور عزیزمان در دنیا افتخار آفرینی می کنیم که وظیفه تک تک ما ایرانی‌ها است.

موسوی درباره حضورش در باشگاه بادران گفت: باشگاه بادران ۵، ۶ سال است که فعالیت می‌کند. زمانی من مالک ۲ باشگاه به صورت  هم‌زمان بودم و هیچ زد و بندی هم نداشتم. اکنون هم یک مسئولیت اجرایی قوی بر عهده ام گذاشته شده است. چندین سال کار کردم و منافع جمع را به منافع شخصی خود ترجیح می‌دهم. به هر حال باشگاه بادران مسیر خود را طی می‌کند و تا این جا خوب بازی کرده است. امیدوارم اگر بادران شایسته باشد، به لیگ برتر صعود کند؛ در غیر این صورت یک تیم دیگر به مرحله بعد راه یابد.  

او افزود: به طور حتم اساسنامه فدراسیون فوتبال اجرا می‌شود و کسی که من را تایید صلاحیت کرده، موضوع حضورم در باشگاه بادران را در نظر گرفته است. باشگاه بادران واگذار نمی‌شود؛ فقط من مدیرعامل باشگاه نمی‌توانم باشم. قربانیان مالک باشگاه بادران است.  

موسوی درباره این که از او به عنوان  بانوی میلیاردر فوتبال زنان نام برده می‌شود، گفت: شایعه در این باره زیاد است و خدا را شکر یک پولدار وارد فوتبال شده است  تا یک تغییری در این رشته ورزشی ایجاد کند.  

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره برنامه اقتصادی خود برای این فدراسیون، گفت: برنامه هایم را اعلام می‌کنم. به طور حتم عزیزی خادم برنامه‌ای برای پرونده ویلموتس دارد و من هم در کنارش هستم.  

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما