شناسهٔ خبر: 45953844 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار اشتری:

هوشمندسازی پلیس ‌در سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود‌

فرمانده ناجا گفت: هوشمندسازی پلیس برای تحول خدمت‌رسانی به مردم با جدیت در دستور کار است و ان شاءالله در سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری‌ ظهر امروز در دیدار با فرماندهان پیشکسوت ناجا در مشهد با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در هفته ناجا پیام پرمهری به کارکنان ناجا دادند که نشان از بزرگواری، تدبیر و رضایت ایشان از مجموعه ناجاست و این لطف و عنایت، حاصل 40 سال تلاش و زحمت و خدمت این عزیزان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند و دانش پیشکسوتان تاکید کرد و تکریم مقام این عزیزان را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: جذب فرزندان علاقمند پیشکسوتان  در نیروی انتظامی یکی از اولویت‌ها برای تامین نیروی انسانی متعهد و معتقد است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: پیگیری موضوع مسکن و درمان پیشکسوتان و کمک هزینه‌های ازدواج فرزندان عزیز آنان از دیگر ضرورت‌های مورد نظر ماست.

اشتری گفت: نیروی انتظامی با خدمات و اقدامات شبانه‌روزی  پیشگام خدمت گسترده  به مردم است و خوشبختانه در نظرسنجی‌های به عمل آمده بین 32 سازمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان اظهار داشت: بحث هوشمندسازی پلیس برای تحول خدمت‌رسانی به مردم با جدیت در دستور کار است و ان شاءالله در سال 1400 اجرایی می شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما