شناسهٔ خبر: 45953761 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارتقای ۱۱ رتبه‌ای وزارت علوم در ارائه خدمات الکترونیکی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ششمین دوره ارزیابی مستمر کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی ارتقای درجه پیدا کرد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۲۰
کد خبر ۷۶۸۱۲۵۲
دانلود PDF

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ششمین دوره ارزیابی مستمر کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی ارتقای درجه پیدا کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ششمین دوره ارزیابی مستمر کیفیت وب‌گاه‌ها و خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی، که از مهر تا بهمن‌ سال جاری توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران انجام شده است، در بین ۲۰ دستگاه اصلی ارزیابی شده جایگاه هفتم و در بین مجموع ۱۵۴ دستگاه اجرایی ارزیابی شده، با ۱۱ رتبه ارتقا، جایگاه ۲۱ را کسب کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، در دوره پنجم ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی، رتبه حوزه ستادی وزارت علوم ۳۲ بوده است که در دوره ششم ارزیابی با ۱۱ رتبه ارتقا به جایگاه ۲۱ رسیده است.

 این ارزیابی در شاخص‌هایی چون تعداد خدمات، دولت کاربرمحور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی انجام شده است که حوزه ستادی وزارت علوم با ارائه ۱۷۳ خدمت الکترونیک و با کسب ۷۴۴ امتیاز کل، رتبه ۲۱ را در بین ۱۵۴ دستگاه ارزیابی شده کسب کرد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما