شناسهٔ خبر: 45953218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار اشتری: هوشمندسازی پلیس ‌در سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود‌

گروه استان‌ها ـ فرمانده ناجا گفت: هوشمندسازی پلیس برای تحول خدمت‌رسانی به مردم با جدیت در دستور کار است و ان شاءالله در سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری‌ ظهر امروز در دیدار با فرماندهان پیشکسوت ناجا در مشهد با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در هفته ناجا پیام پرمهری به کارکنان ناجا دادند که نشان از بزرگواری، تدبیر و رضایت ایشان از مجموعه ناجاست و این لطف و عنایت، حاصل 40 سال تلاش و زحمت و خدمت این عزیزان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده و بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند و دانش پیشکسوتان تاکید کرد و تکریم  مقام این عزیزان را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: جذب فرزندان علاقمند پیشکسوتان  در نیروی انتظامی یکی از اولویت‌ها برای تامین نیروی انسانی متعهد و معتقد است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: پیگیری موضوع مسکن و درمان پیشکسوتان و کمک هزینه‌های ازدواج فرزندان عزیز آنان از دیگر ضرورت‌های مورد نظر ماست.

اشتری گفت: نیروی انتظامی با خدمات و اقدامات شبانه‌روزی  پیشگام خدمت گسترده  به مردم است و خوشبختانه در نظرسنجی‌های به عمل آمده بین 32 سازمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان اظهار داشت: بحث هوشمندسازی پلیس برای تحول خدمت‌رسانی به مردم با جدیت در دستور کار است و ان شاءالله در سال 1400 اجرایی می شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما