شناسهٔ خبر: 45953092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ

دکتر صالحی امیری بعد از ظهر امروز (یکشنبه 10 اسفند ماه) با حضور در ایران مال از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، رئیس کمیته ملی المپیک پس از دیدار با مسولان و مدیران ایران مال  و بازدید از اماکن مختلف ورزشی پیشرفته آن از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان که به منظور حضور در مسابقات  فیلیپین و آقایان که برای مسابقات آسیایی سنگاپور تشکیل شده است، بازدید کرد.

در این بازدید مجید شایسته عضو هیات اجرایی، حمید سجادی مدیر ورزش ایران مال ، فرهادی مدیر اجرایی ایران مال  و جمعی از مسوولان و مدیران آن و محسن میر مشاور رئیس کمیته و سرپرست موزه ملی ورزش و کاوه صدقی سرمربی هاکی روی یخ حضور داشتند.

سید رضا صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی هاکی گفت: قبل از هر چیزی باید از مردم ایران دعوت کنم که این مجموعه بزرگ را که باعث غرور ملی است از نزدیک ببینند، بخش عظیمی از این مجموعه، ورزشی است و حقیقتا می دانیم توسعه مراکز فرهنگی ورزشی باید با حمایت ملی باشد.

وی ادامه داد: اگر مردم عزیز از این ظرفیت بازدید کنند احساس غرور خواهند داشت چرا که ظرفیت ملی ایران عالی است .

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص هاکی روی یخ گفت: وجود جوانان با انگیزه مثل صدقی که چهل ورزشکار را در این رشته نوپا ، جذاب و نشاط آفرین جمع کرده است جای تقدیر دارد و اگر اصحاب رسانه و رسانه ملی به این رشته توجه کنند  به طور حتم باعث رشد هر چه بهتر آن خواهد شد.

در این بازدید شایسته نیز اظهار کرد:  تقریبا هفتاد درصد ایران مال فرهنگی است؛  پیست یخی این مجموعه بی نظیر است و دارای سرویس پزشکی ورزشی و امکانات مجهزی است که به طورحتم سال آینده امکان سرویس  دهی خوبی به ورزشکاران خواهد داشت.

وی افزود: در ادامه سالن بولینگ را افتتاح خواهیم کرد و در آینده نزدیک شاهد افزایش امکانات ورزشی ایران مال نیزخواهیم بود و انشاءلله بتوانیم میزبان شایسته ای برای مردم عزیز باشیم.

در این بازدید با اهدا لوح از کاوه صدقی، اعظم سنایی و فرزاد هوشیدری توسط رئیس کمیته ملی المپیک تقدیر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما