شناسهٔ خبر: 45952952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لستر ۱-۳ آرسنال؛ نمایش امیدوارکننده توپچی ها

آرسنال با ارائه یک نمایش دلچسب موفق شد با نتیجه 3-1 لسترسیتی را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی امروز در یکی از مهم ترین مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در کینگ پاور میزبان آرسنال بود که در پایان این بازی با نتیجه 3-1 به سود مهمان خاتمه یافت.

 

لسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی به گل اول دست پیدا کرد. یوری تیلمانس بعد از یک توپ گیری خوب وارد محوطه جریمه آرسنال شد و در زاویه ای تقریباً بسته دروازه این تیم را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود‌.

 

 

 

 

چند دقیقه بعد خطای تیلمانس روی نیکولاس پپه باعث شد داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد. با این حال صحنه مورد بازبینی قرار گرفت و VAR در تصمیمی مشکوک تشخیص داد که خطا پشت محوطه صورت گرفته تا پنالتی از تیم میکل آرتتا پس گرفته شود.

 

در دقیقه 40 حملات توپچی ها نتیجه داد و این تیم توانست گل تساوی را وارد دروازه لستر کند. ارسال خوب ویلیان با ضربه سر فوق العاده داوید لوئیز همراه بود تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد شوت نیکولاس پپه در محوطه جریمه به دست مدافع لسترسیتی برخورد کرد. داور در ابتدا خطایی تشخیص نداد اما VAR این بار به سود آرسنال عمل کرد و خطای پنالتی برای این تیم اعلام شد. الکساندر لاکازت پشت توپ و موفق به گلزنی شد تا شاگردان میکل آرتتا با پیروزی 2-1 راهی رختکن شوند.

 

 

 

 

نیمه دوم با عملکرد خوب آرسنالی‌ها آغاز شد. در دقیقه 53 آرسنال توانست گل سوم را هم وارد دروازه لسترسیتی کند. همکاری خوب بازیکنان آرسنال با پاس ویلیان به نیکولاس پپه همراه بود و این بازیکن نیز دروازه خالی لستر را باز کرد تا نتیجه 3-1 شود.

 

 

 

 

در دقیقه 88 آرسنال می توانست گل چهارم را هم وارد دروازه لسترسیتی کند اما ضربه پیر امریک اوبامیانگ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد تا تغییر در نتیجه حاصل نشود.

 

در ادامه نیز تیم برندان راجرز یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا آرسنال به یک پیروزی ارزشمند مقابل لسترسیتی دست پیدا کند و بیش از پیش به منطقه کسب سهمیه لیگ اروپا نزدیک شده باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما