شناسهٔ خبر: 45952722 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انصارالله یمن: مراکز مهمی در عربستان هدف قرار گرفتند

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: موشک‌های شلیک شده به عمق عربستان با دقت به اهداف تعیین شده اصابت کردند.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۱۷
کد خبر ۷۶۸۱۲۱۲
دانلود PDF

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: موشک‌های شلیک شده به عمق عربستان با دقت به اهداف تعیین شده اصابت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: موشک‌های شلیک شده به عمق عربستان با دقت به اهداف تعیین شده اصابت کردند. این عملیات از لحاظ اهداف مورد اصابت بسیار مهمتر از عملیات سابق بود.

او افزود: عربستان می‌داند که نمی‌تواند قدرت موشکی ما را هدف قرار دهد.

این مقام  انصارالله یمن همچنین گفت ادامه عملیات موشکی ما به توقف تجاوز و رفع محاصره بستگی دارد و پس از آن ما برای گفت‌وگو و حل سیاسی بحران آماده هستیم. محاصره‌ای که بر یمن تحمیل شده است از جنگ نظامی خطرناک‌تر است.

او افزود: هدف قرار دادن مراکز نظامی عربستان حق ماست و از غیرنظامیان می‌خواهیم از این مراکز دور شوند. عربستان از ابتدای جنگ تاکنون هزاران یمنی را به قتل رسانده است، اما ما بر حفظ جان غیرنظامیان سعودی اصرار داریم.

البخیتی درباره سیاست آمریکا گفت: دولت جدید آمریکا در حالی که هنوز توقف محاصره یمن را خواستار نشده است، از ما می‌خواهد که به مبارزه ادامه ندهیم.

شب گذشته ائتلاف متجاوز سعودی از حمله موشکی به شهر ریاض، پایتخت عربستان خبر داد و اعلام کرد پدافند موشکی این کشور با حمله موشکی به این شهر مقابله کرده است.

سرلشگر یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز یکشنبه در تشریح این عملیات بزرگ اعلام کرد یگان‌های نیروی هوایی و موشکی در حال انجام یک عملیات تهاجمی بزرگ و مشترک بنام" عملیات موازنه بازدارندگی پنجم" هستند. این عملیات با موشک بالستیک "ذوالفقار" و ۱۵ هواپیمای بدون سرنشین از جمله ۹ فروند هواپیمای "صماد ۳" مناطق حساسی را در پایتخت عربستان هدف قرار داد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در ادامه افزود: ۶ هواپیمای بدون سرنشین قاصف ۲k سایت‌های نظامی را در مناطق ابها و خمیس هدف قرار دادند و به لطف خدا این ضربات دقیق انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما