شناسهٔ خبر: 45948427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله درّی نجف‌آبادی: نیروهای مسلح ایران اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به آرمان‌های نظام وارد شود

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی در برابر آمریکا و همدستانش به منظور دفاع از کشور مسئله مهمی است که باید مورد اهتمام ویژه باشد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع نیروهای پادگان مالک اشتر اراک با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح اظهار داشت: خوشبختانه نیروهای مسلح در سایه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری تلاش گسترده‌ای دارند و همواره با اقتدار و توان فوق‌العاده در حراست و حفاظت از این مرز و بوم می‌کوشند.

وی افزود: به برکت این مجاهدت‌ها و همچنین به کمک تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری نیروهای مسلح کشور اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به آرمان‌های نظام وارد شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برقراری امنیت در جای جای ایران اسلامی از جمله دستاوردهای ارزشمند ملت همیشه در صحنه ایران است که در واقع هدیه نیروهای مسلح به مردم این سرزمین بوده و باید قدردان زحمات این قشر فداکار بود.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: دشمنان ایران آگاه باشند که هرگز نمی‌توانند آسیبی به این کشور وارد کنند چراکه ملت ایران از مسیری که امام(ره) برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز ایران اسلامی با وجود رهبری فرزانه، با بهره‌گیری از قدرت بالای نظامی نیروهای مسلح و داشتن ملتی هوشیار و با بصیرت در اوج اقتدار قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: از جمله ویژگی‌های بارز و برجسته نیروهای مسلح ایران که در سایر کشورها کمتر دیده می‌شود، قدرت معنوی، نگرش دینی و روحیه جهادی است.

دری نجف‌آبادی افزود: آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی در برابر آمریکا و همدستانش به منظور دفاع از کشور مسئله مهمی است که باید مورد اهتمام ویژه باشد.

وی تصریح کرد: اتحاد و همدلی لازمه جامعه امروز بوده همان طور که وحدت و اقتدار نیروهای مسلح یکی از برکات نظام اسلامی و خار چشم دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آحاد جامعه به ویژه مردم و جوانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و قله‌های پیشرفت و ترقی را با حرکت در مسیر رهبری یکی پس از دیگری فتح و زمینه توسعه پایدار کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/712/س

نظر شما