شناسهٔ خبر: 45940246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی و مجازی «عطر قرآن در فجر انقلاب» تا ۹ فروردین ۱۴۰۰

حسینی واعظ گفت: مهلت شرکت در جشنواره ملی و مجازی «عطر قرآن در فجر انقلاب» تا ۹ فروردین ۱۴۰۰ همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تمدید شد.

صاحب‌خبر -

«سیدمصطفی حسینی واعظ» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: جشنواره ملی و مجازی «عطر قرآن در فجر انقلاب» به عنوان ویژه برنامه کارگروه قرآنی ستاد دهه فجر کشور وبه همت سازمان تبلیغات اسلامی وسازمان دارالقرآن الکریم و همکاری استان های گلستان، آذربایجان شرقی، خوزستان، کرمان و کرمانشاه و به صورت ملی برگزار شده است.

 

مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه تا کنون بیش از 12 هزار پاسخ و اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: با توجه به استقبال پرشور علاقمندان و تقاضای مخاطبان جهت تمدید جشنواره، مهلت ارسال آثار و پاسخ مسابقات بخش های مختلف جشنواره، تا (9 فروردین) 1400 همزمان با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی) تمدید شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه، اعلام نتایج و اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

حسینی واعظ گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در موضوعات دهه فجر انقلاب اسلامی، ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، گرامیداشت مقام زن و روز مادر، ولادت امام علی (علیه السلام) و روز پدر، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید محسن فخری زاده، شهدای هسته ای و مدافع حرم، جبهه مقاومت و استکبار ستیزی تهیه، تولید و طراحی کنند.

 

وی افزود: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره از طریق عضویت درکانال گلستان قرآن در پیام رسان های ایتا، سروش و بله به نشانی: golestan_quran @اقدام کرده و آثار خود را برای ادمین کانال به شماره09196693217 ارسال کنند.

 

پایان پیام/83

نظر شما