شناسهٔ خبر: 45937587 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

لغو حضور اسرائیل در نمایشگاه ابوظبی

یک رسانه صهیونیستی شنبه شب فاش کرد که نگرانی‌های امنیتی علت لغو حضور هیأت اعزامی این رژیم در نمایشگاه نظامی ابوظبی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از المیادین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، نگرانی از انجام عملیات انتقام جویانه در حین برگزاری نمایشگاه نظامی ابوظبی، باعث شد تا هیأت اسرائیلی در این نمایشگاه حضور به عمل نیاورد.

پیشتر رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند که رژیم صهیونیستی به علت محدودیت‌های کرونایی نتوانسته است در این نمایشگاه حضور یابد.

رژیم صهیونیستی که به تازگی اقدام به عادی‌سازی روابط با امارات کرده است قرار بود در این نمایشگاه حضور یابد اما چند روز قبل از برگزاری آن به دلیل آنچه بسته شدن فرودگاه «بن گوریون» اعلام شد، از شرکت در نمایشگاه ابوظبی انصراف داد.

نمایشگاه نظامی ابوظبی یکی از معدود نمایشگاه‌هایی بود که به ‌رغم شیوع بیماری کرونا هفته گذشته به شکل حضوری برگزار ‌شد و باتوجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در بسیاری از نقاط جهان بر اثر شیوع بیماری کرونا تولید کنندگان جنگ‌افزارهای مختلف جهان با این امید که از طریق برگزاری این نمایشگاه بتوانند بر میزان فروش تسلیحاتی خود در خاورمیانه بیافزایند، در آن شرکت کردند.

در این نمایشگاه که به مدت پنج روز برگزار شد، یک هزار و ۱۱۲ شرکت از ۵۹ کشور جهان آخرین دستاوردها، تولیدات و تخصص‌های مختلف نظامی خود در زمینه دفاع زمینی، دریایی و هوایی را در مساحت ۱۳۳ هزار متر مربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نظر شما