شناسهٔ خبر: 45937409 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۰ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

صاحب‌خبر -

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: کاهش بیش از ۲۲ هزار تومانی قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات روز گذشته بازار آزاد طلا، سکه و جواهرات در حالی صورت گرفت که ارزش اونس جهانی طلا بیش از ۸۰ دلار کاهش را تجربه کرده و بر این اساس قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار باید کاهش شدیدتری را تجربه می‌کرد.

وی افزود: متأسفانه چارچوب‌های قانونی موجود در بازار سکه، طلا و جواهرات ایران اجازه نمی‌دهد نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد متعادل شود و همین امر باعث شده تا به رغم کاهش محسوس ارزش اونس طلای جهانی شاهد کاهش نامحسوس قیمت طلا و جواهرات در بازار آزاد ایران باشیم.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات گفت: در صورتی که جریان کاهشی ارزش اونس جهانی طلا در روند معاملات فعالان اقتصادی بین‌المللی و در بازارهای جهانی ادامه پیدا کند، می‌توانیم تا پایان هفته جاری شاهد افت نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به کانال کمتر از یک میلیون تومان نیز باشیم.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

برچسب‌ها:

نظر شما