شناسهٔ خبر: 45937371 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۰ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

صاحب‌خبر -

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: تجربه فعالیت در بازار آزاد ارز ثابت کرده که همواره افزایش تنش و مناقشات سیاسی بین ایالات متحده و ایران منجر به کاهش ارزش ریال در برابر دلار می‌شود و در روزهای گذشته با توجه به صدور پالس‌های خبری و سیاسی منفی از سوی کاخ سفید برای ایران، قیمت دلار روند صعودی قابل توجهی را در پیش گرفته است.

وی افزود: بسیاری از فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی خرد یا کلان که برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز خود به دلار یا دیگر ارزهای شاخص نیاز دارند در بی‌اعتمادی کامل نسبت به نوسانات شاخص بازار مواجهه شده‌اند و چاره‌ای جز گران خریدن دلار برای تأمین به موقع مواد اولیه مورد نیاز ندارند.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: در صورتی که سطح تقاضای فعلی در جریان معاملات بازار آزاد همچنان به همین اندازه باقی بماند و مناقشات سیاسی میان تهران و واشنگتن متوقف نشود می‌توان انتظار داشت که نرخ هر دلار آمریکا در واپسین روزهای فعالیت دولت دوازدهم در سال ۹۹ به بیش از ۳۰ هزار تومان برسد.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

برچسب‌ها:

نظر شما