شناسهٔ خبر: 45937315 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صعود فرنگی کار فارس به نیمه نهایی پیکار‌های بین‌المللی اوکراین

گرایی برای حضور در فینال رقابت‌های اوکراین، با کشتی گیر کشور میزبان پیکار می‌کند.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۲۲
کد خبر ۷۶۸۰۲۴۳
دانلود PDF

گرایی برای حضور در فینال رقابت‌های اوکراین، با کشتی گیر کشور میزبان پیکار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوید عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز کفت: در روز دوم رقابت‌های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین و در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی فرنگی کار استان فارسی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مارسل استرکوبورگ از هلند را شکست داد.

او اضافه کرد: گرایی در دور دوم مقابل باکوری گوگولی از گرجستان با نتیجه ۹ بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسبد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

عبداللهی اضافه کرد: محمدعلی گرایی در دور یک چهارم هم ایسرالمبرت کاریون از اسپانیا را با نتیجه هشت بر صفر مغلوب کرد و حریف ولادمیر یاکوولیف از اوکراین در مرحله نیمه نهایی شد.

گرایی یکی از سهمیه‌های کشتی فرنگی ایران را برای المپیک توکیو کسب کرده و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای سنجش میزان آمادگی گرایی، او را به همراه تیم منتخب کشتی فرنگی راهی رقابت‌های اوکراین کرد.

پیکار‌های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین در دو بخش آزاد و فرنگی، امروز یکشنبه ۱۰ اسفندماه به میزبانی شهر کی یف کشور اوکراین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما