شناسهٔ خبر: 45937300 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خدمات شایسته پست خاتم در ایام کرونا

فرماندار شهرستان خاتم نقش آفرینی پست در موقعیت‌های حساس به ویژه در ایام شیوع کرونا را قابل تقدیر دانست.

صاحب‌خبر -
گروه یزد یزد
تاریخ انتشار ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۶:۱۶
کد خبر ۷۶۸۰۱۲۹
دانلود PDF

فرماندار شهرستان خاتم نقش آفرینی پست در موقعیت‌های حساس به ویژه در ایام شیوع کرونا را قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی، فرماندار شهرستان خاتم در دیدار با مدیر کل پست استان جایگاه پست را یکی از ارکان مهم و حساس کشور دانست و گفت: پست می‌تواند با هدف خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهاد‌ها خدمات مناسب را به مردم عزیز کشورمان ارائه دهد و نقش مهمی در کاهش تردد و هزینه‌های مردم داشته باشد.

او افزود: تلاش کارکنان پست در هر زمان بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش آفرینی آنان در موقعیت‌های حساس به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا بسیار قابل تقدیر است.

علی محمد رحمانی پور، مدیر کل پست استان یزد نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه پست در ایام انتشار ویروس منحوس کرونا تلاش‌های بسیاری انجام داد و به همین منظور همکاران ما بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان بودند تا درخواست‌های آنان را در اسرع وقت و با کیفیت به دستشان برسانند.

او افزود: امیدواریم مجموعه پست استان با مساعدت و همفکری مسئولین بیش از گذشته در مسیر خدمت رسانی شایسته به همشهریان عزیز گام بردارد.

در ادامه مدیر کل پست استان از دفاتر پستی هرات و مروست نیز بازدید نمود و ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با کارکنان از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/و

نظر شما