شناسهٔ خبر: 45935948 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

سازندگان The Sinking City از بازی‌بازان می‌خواهند نسخه‌ی استیم بازی را خریداری نکنند

مرصاد قدیری

صاحب‌خبر -

پس از جدال قضایی بین استودیوی فراگ‌ورز (Frogwares) و شرکت‌های نیکان (Nacon) و بیگ‌بن (Bigben) در تابستان گذشته، بازی The Sinking City از فروشگاه‌های مختلفی از جمله استیم حذف شد. حال به تازگی این عنوان ترسناک دوباره به استیم بازگشته است، اما توسعه‌دهندگان می‌گویند که این نسخه‌ توسط آن‌ها ساخته نشده است و از طرفداران می‌خواهند آن را خریداری نکنند.

استودیوی فراگ‌ورز از طریق حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است که خرید این نسخه از The Sinking City را به بازی‌بازان پیشنهاد نمی‌کنند. همچنین این استودیو قول داده است که به زودی اخبار جدیدی را با بازی‌بازان به اشتراک خواهد گذاشت.

فراگ‌ورز نسخه‌ای از The Sinking City که امروز با تخفیف بر روی استیم ارائه شده را توسعه نداده است. ما خرید این نسخه را پیشنهاد نمی‌کنیم. به زودی اخبار بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازی The Sinking City هم‌اکنون بر روی فروشگاه‌های دیجیتالی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو قابل دسترس است. با این حال، اگرچه قراداد لایسنس اولیه‌ی این عنوان شامل فروش آن بر روی فروشگاه اپیک گیمز نیز بود، اما این عنوان دیگر در این فروشگاه وجود ندارد. جالب است بدانید که ظاهراً تنها نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و نینتندو سوییچ The Sinking City توسط استودیوی فراگ‌ورز منتشر شده‌اند. این بدین معنی است که بازی‌بازان با خرید این دو نسخه، به طور مستقیم از توسعه‌دهندگان بازی حمایت خواهند کرد.

فراگ‌ورز در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که شرکت‌های نیکان و بیگ‌بن، ناشران The Sinking City، از این استودیو خواستند تا کد منبع بازی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. زمانی که فراگ‌ورز با این پیشنهاد مخالفت کرد، این استودیو برای چندین ماه هیچ کمک مالی را برای توسعه‌ی بازی دریافت نکرد. طبق اظهارات فراگ‌ورز، نام این استودیو از روی نسخه‌ی فیزیکی The Sinking City حذف شده و حتی یک بازی نقش‌آفرینی رومیزی مرتبط با این آی‌پی نیز بدون اطلاع آن‌‌ها ساخته شده است.

پس از بررسی نقد‌های نسخه‌ی استیم The Sinking City، به نظر می‌رسد که این نسخه فاقد بسته‌های الحاقی، اچیومنت و حتی امکان ذخیره‌ی بازی در فضای ابری است. علاوه بر این، ظاهراً نسخه‌ی استیم بازی قدیمی است و دیگر به‌روزرسانی نخواهد شد.

علی رعم مشکلات مربوط به The Sinking City، خوشبختانه فراگ‌ورز همچنان در حال کار بر روی بازی‌های جدید است و عنوان بعدی این استودیو یعنی Sherlock Holmes: Chapter One نیز قرار است امسال عرضه شود. این عنوان که داستان یک شرلوک هولمز جوان را روایت می‌کند، به طور مستقیم توسط فراگ‌ورز منتشر خواهد شد.

11
3

برچسب‌ها:

نظر شما