شناسهٔ خبر: 45935843 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

آدرس بهترین گل فروشی های تهران

امروزه خرید گل به صورت آنلاین با مزایای چشمگیرش ، بسیار رایج و محبوب شده است.

صاحب‌خبر -

امروزه خرید گل به صورت آنلاین با مزایای چشمگیرش ، بسیار رایج و محبوب شده است. با افزایش گلفروشی های اینترنتی ، اعتماد به انها و داشتن انتخابی درست ، کمی دشوار می باشد. در این خصوص اطلاعاتی راجع به بهترین گل فروشی های غرب تهران و مناطق دیگر را جمع آوری کردیم تا به اطلاع شما برسانیم.

گلفروشی زعیم :

گل فروشی زعیم که واقع در تهران ، میدان پاستور می باشد ، جزء یکی از بزرگترین ، معتبرترین و قدیمی ترین گلفروشی های مرکز تهران است. گلفروشی زعیم سال 1319 توسط مرحوم حسن زعیم تاسیس شد و تجربه قابل توجهی طی این سالها درزمینه گل و گیاه دارد. این گلفروشی با بهره مندی از نیروهای مجرب ، سیستم های مجهز ، پیشرفته و مکانیزه اش ، افتخارات متعددی را طی سال های مختلف کسب نموده و خدمات رسانی جامعی را به مشتریان ارائه می نماید.

گل فروشی خوشه :

معتبرترین و با تجربه ترین گلفروشی الهیه که به صورت آنلاین در زمینه تهیه باکس گل ، سبد گل و ... فعالیت می نماید ، گلفروشی خوشه است. گل خوشه سابقه ای بیش از 60 سال در زمینه تولید ، فروش و تزئین گل ، دارا می باشد که سال 1358 توسط جناب حسین آقامیری تاسیس شده و یکی از گلفروشی های با تجربه و نامدار شمال تهران محسوب می شود. چنانچه قصد خرید گل از این گلفروشی را دارید ، بدون شک اقدام نمایید تا از محصولات باشکوه این مجموعه بهره مند شده و روز خاطره انگیزی را بسازید.

آدرس : تهران ، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه ، واحد 9

1

گل فروشی بهرام :

گلفروشی بهرام واقع در تهران ، خیابان جردن ، چهارراه جهان کودک ، پلاک 25 از سال 1345 توسط بهرام جعفری پایه گذاری شده و فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش گل و گیاه آغاز نموده است. این موسسه در سال 79 و 84 ، عنوان بهترین تولید کننده گل و گیاه را توسط وزارت کشاوری به خود اختصاص داده است. چنانچه قصد خرید گل از گلفروشی جردن را دارید ، بهرام قدمت زیادی در این حوزه دارد و به شما اطمینان می دهیم که از خدمات شایان این موسسه ، رضایت کافی را خواهید داشت.

گل فروشی مینیاتور :

گلفروشی مینیاتور، از سابقه درخشانی در بین سایت هایی که خدمات عروسی ارائه می دهند ، برخوردار است. این گلفروشی امتیاز قابل توجهی را از کاربران و مشتریان خود کسب نموده است و جزء یکی از گل فروشی های عضو سایت عروسیمون در تهران است. مینیاتور خدمات گسترده و متنوع مطلوبی را در خصوص مراسم عروسی از جمله گل آرایی ماشین عروس ، دسته گل و... ارائه می دهد.

آدرس : تهران - آیت الله کاشانی - تقاطع ستاری - ضلع جنوب غربی میدان نور- پلاک 436

2

گل فروشی شرمیلا :

شرمیلا از سال 1398 فعالیت خود را در زمینه گل و گیاه آغاز نموده و در زمینه تولید محصولات مختلف متنوعی از جمله انواع باکس گل ، سبد گل ، تاج گل ، گل رومیزی و ... با طرح های بروز و جدید که توسط تیم گل آرایی متخصص و حرفه ای آماده می شود ، خدمات رسانی می نماید.

گلفروشی شرمیلا با خلق محصولات زیبا و منحصر بفرد با گل های تازه ، پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ، مورد توجه کابران بسیاری قرار گرفته و خوشبختانه رضایت بسیاری از مشتریان را کسب نموده است. در حال حاضر شرمیلا جز یکی از معتبرترین و مدرن ترین گلفروشی های آنلاین غرب تهران می باشد. این مجموعه با برخورداری از مدیریت منحصر بفردش ، تجربه ماندگاری را برای شما به ارمغان می آورد. با اطمینان کامل سفارشات گل آرایی خود را به گلفروشی آنلاین شرمیلا بسپارید.

آدرس : تهران - بلوار اشرفی اصفهانی - خیابان سازمان آب - گلستان دوم - پلاک 1 - واحد 20

3

گل فروشی پوژان :

یکی از گلفروشی های کلاسیک و مدرن در فرمانیه تهران ، گلفروشی پوژان است که خدمات مختلفی در زمینه گل آرایی ماشین عروس کلاسیک قدیمی یا مدرن زیبا یا کالسکه با اسب سفید به مشتریان ارائه می دهد. پوژان با خدمات رسانی عالی و استثنایی اش مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته و طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. اگر برای مراسم نامزدی و عروسی و ... دنبال گلفروشی کلاسیکی هستید ، پوژان سالها در این زمینه صاحب نظر می باشد.

آدرس : تهران، فرمانیه ، بلوار اندرزگو ، حدفاصل بلوار کاوه و خیابان قیطریه ، پلاک 130

4

گلفروشی هوشنگ :

گل فروشی هوشنگ جزء قدیمی ترین و شیک ترین گلفروشی های منطقه جردن تهران می باشد. اگر می خواهید مجلس شما به شیک ترین حالت ممکن درآید ، در انتخاب این گلفروشی شک نکنید! مجموعه هوشنگ علاوه بر تهیه دسته گل و... ، خدمات مرتبطی برای مراسم بله برون ، نامزدی و عروسی مانند اجاره و تزئین ماشین عروس ، گل آرایی برای مراسم عقد و ... را به صورت حضوری ارائه می دهد.

آدرس : تهران - جردن - نبش عاطفی غربى

گلفروشی ترنج :

گل فروشی ترنج دارای سابقه طولانی مدتی در زمینه گل و گیاه ، گل آرایی ماشین عروس ، و دیگر خدمات مربوط به مراسم نامزدی و عروسی و سایر مراسم ها می باشد. کیفیت بالای کار و تنوع زیاد محصولات گل فروشی ترنج ، این گلفروشی را به یکی از خاص ترین گلفروشی های غرب تهران ، خصوصا برای خدمات رسانی در مراسم عروسی تبدیل کرده است.

آدرس : تهران - همت غرب - بلوار سردار جنگل - بالاتر از تقاطع 35 متری گلستان یا مخبری - نبش کوچه گل تپه - پلاک 2

با کمی سرچ می توانید بهترین گل فروشی سعادت آباد ، گل فروشی نیاوران و دیگر مناطق تهران را بیابید. در این مقاله ما بهترین گلفروشی های تهران را بررسی نمودیم. اگر تجربه خرید گل از گلفروشی مناسبی را داشتید ، لطفا نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما