شناسهٔ خبر: 45935626 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

کریمی: خوشبختانه مچ پایم نشکست

مصدومیت شدید ستاره فوتسال زنان ایران

ورزش سه

در شب پیروزی الفتات کویت با حضور نسیمه غلامی، دیگر لژیونر فوتسال زنان ایران شب تلخی را سپری کرد و با مصدومیتی شدید از میدان مسابقه خارج شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در راند دوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال زنان کویت که پس از یک‌ماه وقفه به دلیل شیوع گسترده کرونا در کشور کویت امشب دنبال می‌شد، تیم الفتات کویت توانست نتیجه شکست راند اول را جبران کند و با پیروزی 5 بر 0 القادسیه را از پیش‌روی برداشت؛ نسیمه غلامی ستاره ایرانی الفتات امشب نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت و با بدشانسی چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

فرشته کریمی دیگر ستاره فوتسال زنان ایران که در تیم القادسیه عضویت دارد، امشب از ابتدا در ترکیب تیمش بود اما در اواسط نیمه نخست و در شرایطی که بازی با حساب 1 بر 0 به سود الفتات دنبال می‌شد، با تکل شدید مدافع الفتات روی زمین افتاد و فریاد بلندی را سر داد که به نظر حاکی از مصدومیت سخت ستاره ایرانی بود؛ کریمی پس از این تکل، لنگ‌لنگان به کمک همبازیان خود از زمین مسابقه خارج شد و دیگر نتوانست به بازی بازگردد و سالن مسابقه را ترک کرد تا به مداوای پزشکی بپردازد.

مصدومیت شدید ستاره فوتسال زنان ایران

او که به تازگی از بند مصدومیت سنگین پارگی رباط صلیبی نجات پیدا کرده، امیدوار است تا پس از انجام معاینات پزشکی مشکل ویژه‌ای برای او پیش نیامده باشد؛ چرا که با پیروزی امشب الفتات، کار برای تعیین دومین فینالیست فصل جاری لیگ برتر فوتسال زنان کویت به راند سوم کشیده شد و باید دو تیم شنبه هفته آینده به مصاف هم بروند تا رقیب الکویت در مرحله فینال، مشخص شود.

بدون‌شک حضور کریمی در ارنج القادسیه یکی از اتفاقات مهم است که اگر ستاره ایرانی نتواند تیمش را در هفته آینده همراهی کند، زردپوشان شانس چندانی برای صعود به مرحله فینال نخواهند و از حیث جدی نبودن مصدومیت فرشته کریمی برای کادرفنی القادسیه بسیار حائزاهمیت است.

تیم العربی با دو شکست متوالی مقابل الکویت راهی مرحله رده‌بندی شده و حالا باید دید در دوئل هفته آینده دو تیم الفتات و القادسیه چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد و کدام تیم به فینال و کدام تیم به مرحله رده‌بندی خواهد رفت؛ راند اول در مرحله نیمه‌نهایی با پیروزی 3 بر 2 القادسیه به پایان رسید.

فرشته کریمی پس از انجام عکس‌برداری در گفتگویی کوتاه با گفت: خوشبختانه مچ پایم دچار شکستگی نشده و مصدومیتم به دلیل کشیدگی است و باید منتظر بمانم تا ورم آن بخوابد؛ من همه تلاشم را خواهم کرد تا برای بازی حساس هفته آینده بتوانم برای تیمم به میدان بروم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

نظر شما