شناسهٔ خبر: 45930913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

قول می‌دهم بازی‌های بهتری از سپاهان ببینید/ جدایی امیرشقاقی خواسته خود او بود

صاحب‌خبر -

رضوان رضایی درباره پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر وچان کردستان در هفته سوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: بازی خوبی بود و بازیکنان دقیقاً به چیزی که از آنها خواسته بودم عمل کردند.

وی افزود: از تمام بازیکنان راضی هستم و روز خوبی را سپری کردیم. با برنامه‌ریزی‌‌های جدیدی که انجام دادیم تیم جدیدی داریم و روند خوبی را طی می‌کنیم. وضعیت تیم بسیار خوب است و از حمایت‌های باشگاه سپاهان نیز بسیار تشکر می‌کنم.

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره اینکه تیمش امروز شکست سنگین هفته گذشته برابر شهرداری سیرجان را جبران کرد، گفت: در طول هفته گذشته بازیکنان آسیب‌دیده تیم را به بازی امروز رساندیم و وضعیت خوبی داریم. نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم و با برنامه‌ریزی که انجام دادیم روند رو به جلویی را طی می‌کنیم.

رضایی در پاسخ به اینکه فکر می‌کرد تیمش بتواند از وچان کردستان امتیاز بگیرد، اضافه کرد: صد درصد؛ سپاهان نگاه به قهرمانی دارد و تیم کوچکی نیستیم. برای برد و کسب 3 امتیاز به مصاف وچان رفتیم و قول ارائه بازی‌های بهتر را هم می‌دهیم.

وی درباره دلایل قطع همکاری مهناز امیرشقاقی با سپاهان بیان کرد: تیم روند جدید را در پیش گرفته و بهتر است درباره گذشته زیاد صحبت نکنیم. شرایطی برای ایشان به وجود آمده که خواستند در سپاهان نباشند و من هم در جریان این موضوع نیستم. خانم امیرشقاقی مربی خوب، بزرگ و به‌نامی است و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

نظر شما