شناسهٔ خبر: 45930323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

توسعه متوازن نیازمند رفع موانع تولید است

قزوین – رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی توسعه متوازن را نیازمند شناسایی و رفع موانع تولید دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر عزت‌الله اکبری در مراسم افتتاح خط تولید انبوه نخستین گیربکس ۶ سرعته با طراحی داخلی ظهر شنبه در قزوین اظهار کرد: باید موانع تولید را شناسایی و برطرف کنیم تا شاهد توسعه متوازن باشیم چرا که این توسعه برازنده‌ی ایران است.

وی افزود: باید حداکثر استفاده از بخش خصوصی را داشته باشیم زیرا اگر بخش خصوص با تمام توان در میدان حاضر باشد تحریم‌ها بی‌اثر خواهد بود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کمسیون صنایع و معادن در مجلس با تمام توان از دولت و وزارت صمت حمایت می‌کند و حضور جدی و قوی برای حمایت در عرصه اشتغال را دارد.

این مسئول ابراز کرد: قطعاً با حضور جوانان نخبه می‌توانیم گیربکس اتوماتیک تولید کنیم و با اتحاد دست در دست هم دهیم تا تولید داخلی رونق بگیرد.

وی بیان کرد: ما تفکر برخی افراد داخلی را در خصوص منتظر ماندن برای اقدام بایدن را قبول نداریم بلکه معتقدیم که بایدن باید منتظر تصمیم ما باشد.

این مسئول در پایان تصریح کرد: امروز ما در جهان قد علم کرده‌ایم که این پیروزی به مراتب هزینه‌هایی مانند شهادت و جهاد را نیز به همراه دارد و ما امیدواریم که همچنان بتوانیم به تلاش خود ادامه دهیم و یقین داریم در این مسیر خداوند نیز یاور ما خواهد بود.

نظر شما