شناسهٔ خبر: 45930277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیروزی خانگی مس سونگون مقابل ایمان شیراز

گروه استان‌ها – دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و ایمان شیراز با برتری ۳ بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های مس سونگون ورزقان و ایمان شیراز از ساعت 15 امروز (شنبه) در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

تیم مس سونگون در این بازی شروع بهتری نسبت به مهمان خود داشت و توانست در دقیقه 3 توسط بابک نصیری به گل برسد. پس از این گل نیز بازیکنان مس تلاش زیادی برای گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه ایمان شیراز عبور نکرد تا بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای جبران اختلاف یک گل داشته باشند اما گلزنی سالار آقاپور در دقیقه 16 دوباره نماینده شیراز را در لاک دفاعی فرو برد.

تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه بازی نیز بی‌ثمر بود تا نیمه اول این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر شاگردان احمد باغبانباشی به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم باز هم مس تیم برتر زمین بود اما بازیکنان تیم مهمان نیز ضمن تلاش برای بسته نگه‌داشتن دروازه خود، به دنبال گلزنی روی ضد حملات بودند اما آن‌ها نیز موفق به گلزنی نشدند تا بازی با همان نتیجه نیمه نخست دنبال شود. در نهایت حمزه کدخدایی در دقیقه 30 گل سوم را برای مس سونگون به ثمر رساند تا بازیکنان مس سونگون با خیالی آسوده‌تر بازی را دنبال کنند.

تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه بازی نیز ثمری نداشت تا این دیدار با برتری 3 بر صفر تیم میزبان به پایان برسد.

به گزارش تسنیم، این دیدار در حالی برگزار شد که فرهاد فخیم و علیرضا عسگری از جمله غایبان مس سونگون بودند.

علیرضا افضل، سرمربی سابق و مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون از روی سکو بازی تیمش را دنبال کرد.

امیر احمدپور، دروازه بان ایمان شیراز که عملکرد خوبی در بازی امروز داشت، در لحظات مختلف بازی دچار مصدومیت شد اما با حضور کادر پزشکی به بازی ادامه داد. در دقایق 18 و 27 به دلیل مصدومیت نسبتاً شدید این دروازه بان، بازی متوقف شد. وی در دقیقه 34 نیز به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده و از زمین بازی بیرون رفت.

کادر فنی و بازیکنان دو تیم در برخی از صحنه‌ها اعتراضات شدیدی نسبت به قضاوت کادر داوری داشتند که این موضوع کارت زرد و واکنش جدی داور بازی را در پی داشت.

انتهای پیام/116/ف

نظر شما