شناسهٔ خبر: 45930220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال بانوان

مربی سپاهان: بازیکنان ما بخوبی به وظایفشان عمل کردند

اصفهان- ایرنا- مربی تیم بانوان سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان ما مقابل تیم وچان کردستان بخوبی به وظایشان عمل کردند و پیروز میدان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضوان رضایی روز شنبه بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم وچان کردستان در جمع خبرنگاران افزود: دیدار خوبی را پشت سرگذاشتیم و آن چرا که از بازیکنان خود خواسته بودیم بخوبی در زمین پیاده کردند.

وی با بیان اینکه تیم ما روند خوبی را طی می کند، افزود: در این زمینه برنامه ریزی جدید و راهبردهای مناسبی را برای تیم خود پیش بینی کرده ایم.

وی اظهار داشت: بازیکنان آسیب دیده زیادی را در هفته گذشته داشتیم که آنها را برای بازی امروز  آماده کردیم و توانستیم با استفاده از موقعیت های خود به پیروزی دست یابیم.

رضایی با بیان اینکه سپاهان نگاهش به قهرمانی است، افزود: تیم کوچک و ضعیفی نیستم و برای پیروزی و بدست آوردن سه امتیاز بازی مقابل وچان کردستان موفق بودیم و در ادامه دیدارها بهتر نیز خواهیم شد.

وی در باره دلایل قطع همکاری مهناز امیرشقاقی سرمربی پیشین  سپاهان تصریح کرد: امیر شقاقی، مربی بزرگ و خوبی است و شرایطی برای او بوجود آمد که ترجیح داد دیگر در تیم سپاهان حضور نداشته باشد.

وی  گفت: سپاهان روش و روند جدیدی را دنبال می کند و در باره گذشته بهتر است صحبتی نکنم چون به سوی موفقیت گام برمی داریم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان و وچان کردستان از هفته سوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان، امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه صفاییه اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان در یک بازی برتر و تاکتیکی ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

 تیم فوتبال بانوان سپاهان هم اکنون با سه امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد و تیم های شهرداری سیرجان با هفت امتیاز در رتبه نخست و شهرداری بم با پنج امتیاز دوم است.

تیم وچان کردستان نیز با یک امتیاز در مکان چهارم این رقابت ها قرار دارد.

نظر شما