شناسهٔ خبر: 45930099 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رندر غیررسمی خیره کننده از سدان آلفارومئو

در یک گزارش آمده است که یک سدان جدید از مارک ایتالیایی آلفارومئو در حال تولید شدن است که رقیب BMW ۵ خواهد بود.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۱۶
کد خبر ۷۶۷۹۷۸۸
دانلود PDF

در یک گزارش آمده است که یک سدان جدید از مارک ایتالیایی آلفارومئو در حال تولید شدن است که رقیب BMW ۵ خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک سدان جدید از مارک ایتالیایی آلفارومئو در حال تولید شدن است. این خودروساز برای اینکه بازار خودروها را به دست بگیرد به دنبال این است که مدل‌های جدید خودرویی را تولید کند.

با وجود تولید Giulia، Stelvio، Giulietta و ۴C اما آلفارومئو، این برند ایتالیایی قصد دارد به منظور رقابت با خودروهای سلطه گر آلمانی، خودرو‌های لوکس تولید و روانه بازار کند.

گفته می‌شود کراس اوور جمع و جور آلفارومئو توناله در ماه سپتامبر امسال آغاز به کار می‌کند.

در گزارشی از مدیر عامل جدید آلفا ژان فیلیپ ایمپاراتو آمده است، قرار است E-segment سدانی برای رقابت با BMW ۵ باشد. به نظر می‌رسد، این سدان در سال ۲۰۲۵ وارد بازار می‌شود و هم اکنون در مرحله طراحی است. به نظر می‌رسد، تیم طراحی، یک رندر اختصاصی برای پیش بینی ورود سدان اسپرت به اشتراک گذاشتند که بهتر و جذاب تر از جولیا باشد. 

 برخی از جزئیات مربوط به این سدان آینده، مانند استفاده از پلتفرم میلیارد دلاری جورجیو اکنون منتشر شده است، همچنین این خودرو در انواع بنزینی، پلاگین هیبریدی و برقی وارد بازار می‌شود. این اطلاعات تنها دانسته ما است تا زمانی که آلفارومئو به روزرسانی‌های رسمی را ارائه دهد.

آنچه ما می‌دانیم این است که آلفارومئو، DS و لانچیا به طور مشترک در حال توسعه نسل جدیدی از اتومبیل‌ها هستند که در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شود. این همکاری با ادغام Stellantis تازه متولد شده، به دست آمده است.

آیا آلمانی‌ها باید نگران تسلط خود در بخش وسایل نقلیه لوکس باشند؟ گذر زمان جواب این سوال را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما