شناسهٔ خبر: 45930037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باقری: بحران‌های ماشین تمام می‌شود

هافبک ماشین‌سازی می‌گوید نیم‌فصل دوم متفاوتی خواهند داشت و از شرایط بحرانی فاصله می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منصور باقری با اشاره به حضور مهدی پاشازاده در ماشین‌سازی اظهار کرد: پس از دیدار با صنعت نفت وضعیت تیم مشخص نبود ولی خدا را شکر یک هفته است باشگاه پیگیری جدی‌تری به اوضاع تیم داشته و آقای پاشازاده هم اضافه شدند تا شرایط خوبی تجربه کنیم و آرامش بیشتری بگیریم.

 

او ادامه داد: شاید خیلی از بازیکنان ماشین‌سازی اسم و رسم نداشته باشند، اما انگیزه آنها و تجربه‌ای که در نیم‌فصل اول به دست آوردند، قطعا در دور برگشت کمک زیادی می‌کند. ما به غیر از تمام مسائلی که در طول بازی‌ها داشتیم، خیلی از زمان‌ها مثل دیدار با پرسپولیس بخاطر کم‌تجربگی نتیجه را واگذار کردیم ولی حالا همه بچه‌ها با تجربه شدند و می‌توانیم بهتر کار کنیم.

 

هافبک جوان ماشین‌سازی یادآور شد: از نظر تمرینی و فنی شرایط بچه‌ها خوب است و آقای پاشازاده نیز به‌صورت جدی تمرینات را زیر نظر دارند تا بهتر کار کنیم و با اضافه کردن نفرات جدید، با توان بیشتری نیم‌فصل دوم را ادامه دهیم.

 

باقری در خصوص تقابل با شهرخودرو در اولین بازی دور برگشت عنوان کرد: خیلی از تیم‌ها مثل شهرخودرو بودند که در نیم‌فصل اول راحت از ما امتیاز گرفتند ولی مطمئن باشند در دور برگشت از این تیم‌ها امتیاز می‌گیریم. فقط به دنبال برد هستیم چون نتیجه‌ای غیر از این شرایط ما را بهتر نمی‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما