شناسهٔ خبر: 45929992 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیر نصیرزاده:

«نهاجا» اشراف کامل عملیاتی بر منطقه دارد

سید مهدی حسینی

فرمانده نهاجا گفت: نیروی هوایی ارتش به واسطه همت جوانان و علم پیشکسوتان عزیزمان در بهترین شرایط خود قرار دارد و امروزه نیز اشراف کاملی بر فعالیت‌های بیگانگان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه در جمع نخبگان وظیفه چهاردهمین دوره جامعه‌پذیری ذخیره‌های نظام گفت: با تقویت قدرت هوایی می‌توان در سطح بین‌المللی چانه‌زنی‌ها را افزایش و اراده و فشارهای سیاسی را به دشمنان تحمیل کرد که در این مسیر خوداتکایی در تأمین سامانه‌ها و تجهیزات یکی از اصول اساسی است.

وی افزود: کشورهای منطقه با عدم تکیه بر خود و امید بستن به خلبانان خارجی و تجهیزاتی که مستشاران بیگانه برای آن‌ها تهیه و نگهداری می‌کنند، دچار اشتباه راهبردی بزرگی می‌شوند زیرا نه تنها خودکفا نخواهند شد بلکه در بلندمدت این نیروهای خارجی انگیزه لازم برای جنگیدن و دفاع از کشورشان را نخواهند داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در مواقع بحران و جنگ همه بخش‌ها باید با وحدتی مثال‌زدنی همدیگر را پوشش داده و چالش‌ها را به حداقل برسانیم. وظیفه شما نخبگان در این مورد حیاتی و اساسی است و انتظار می‌رود در آینده بتوانید منسجم و هماهنگ در جهت اعتلای کشور و افزایش مؤلفه‌های قدرت کشور عزیزمان گام بردارید.

امیر نصیرزاده با اشاره به قدرت هوایی جمهوری اسلامی ایران و یادآوری عملیات‌های متعدد و خیره‌کننده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: قدرت هوایی مؤلفه‌های متعددی دارد که نیروی هوایی مقتدر یکی از اجزای قدرت هوایی است و برتری هوایی راهبردی و سیاسی نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌های مختلف کشور است.

وی تاکید کد: قدرت هوایی جمهوری اسلامی در منطقه اثبات شده است به گونه‌ای که هیچ نیروی هوایی اعم از جنگنده و یا غیر آن بدون اجازه و هماهنگی با ما حق عبور از حاکمیت هوایی ما را ندارد و موارد اندکی که تخطی کردند را در نقاط مختلف شناسایی کرده، به زمین نشانده و برخورد کردیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با اشاره به تأسیس دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی، گفت: بعد از ۸ سال دفاع مقدس و به یُمن تأسیس این دانشگاه به دستان مقام معظم رهبری کارکنان و خلبانان زبده‌ای تربیت شده و بحمدالله به واسطه همّت جوانان و علم پیشکسوتان عزیزمان نیروی هوایی در بهترین شرایط خود قرار دارد و امروزه اشراف کاملی بر فعالیّت‌های بیگانگان در مناطق مختلف مرزی و فرامرزی داریم.

نظر شما