شناسهٔ خبر: 45929895 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مظاهری: مک آلینان عاشق گلرهایش بود؛

واکنش رشید به درگذشت مربی سابق ذوب‌آهن

رشد مظاهری می گوید دز مک آلینان یک مربی زحمت کش بوده، که همیشه وقت زیادی برای آموزش و بهتر کردن گلرهایش صرف می کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز بود که رسانه‌های بریتانیایی خبر دادند جسد دز مک آلینان مربی ۵۳ در خانه اش پیدا شده؛ او در گذشته مربی دروازه‌بان ذوب‌اهن و همچنین دستیار کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا بود، اما در چند ماه اخیر پس از قطع همکاری با فدراسیون کلمبیا دچار افسردگی شده بود. آلینان چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود و درنهایت صبح امروز با زندگی وداع گفت.


رشید دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران در همین زمینه گفتگویی کوتاه با "ورزش سه" داشت و با تمجید از روحیه کاری و تعهد کاری این مربی، ضمن ناراحتی شدیدی که از شنیدن خبر درگذشت او در لحن حرف زدنش مشهود بود، اینطور در مورد او و حضورش در باشگاه ذوب آهن توضیح داد:« با دروازه بان هایش همیشه صحبت می کرد و آنها را از نظر روحی و روانی آماده مسابقات می کرد. همیشه در خدمت گلرهایش بود و عاشق آنها بود.»


دروازه بان استقلال در ادامه با اشاره به روحیه کاری او ادامه داد:« واقعا زحمت می کشید. همیشه خیلی خوب کار می کرد و با تمام وجودش برای موفقیت تیم زمان می گذاشت.»

 

رشید مظاهری در ادامه با اشاره به آخرین تماسش با این مربی که 40 روز پیش و پس از پایان کارش در تیم ملی کلمبیا بوده، گفت:« بله با او ارتباط داشتم و آخرین بار 40 روز پیش بود که با او صحبت کردم. قرار بود حتی کارهایی با هم انجام بدهیم که متاسفانه سرنوشت اجازه نداد. واقعا از این موضوع ناراحت هستم و امیدوارم روحش در آرامش باشد.»

نظر شما