شناسهٔ خبر: 45929001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در کهگیلویه و بویراحمد

پایان نامه و رساله های فناورانه حمایت مالی می شوند

یاسوج- ایرنا- معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز ثبت نام دور اول «گرنت فناوری جوانه » گفت:  این برنامه از تمامی پایان نامه های ارشد و رساله های دکترا با رویکرد فناوری و قابلیت تجاری سازی حمایت مالی مناسب می کند و ۳۵ گرنت به این استان تعلق گرفته است.

صاحب‌خبر -

علی طیبی روز شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پیشرفت یک پایان نامه نیاز به حمایت مالی دارد اما بسیاری از تحقیقات و پایان نامه ها به دلیل مشکلات مالی به اهدافشان نمی رسند.

وی ادامه داد: برنامه گرنت فناوری جوانه توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و با همکاری پارک های علم و فناوری استانی کلید خورده است.پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز با عنوان حامی طرح از پروژه های ICT حمایت ویژه می کند.

طیبی یادآوری کرد: در این طرح ۲۵ درصد از حمایت ها توسط وزارت علوم، ۲۵ درصد توسط پارک علم و فناوری استان و ۵۰ درصد توسط پارک فاوا پرداخت می شود.

به گفته طیبی این حمایت ها بلا عوض است و اگر شرکت دانش بنیان هم در طرح سرمایه گذاری کند مبلغ این حمایت ها افزایش پیدا می کندو اگر ایده ها در زمینه های اولویت دار پارک فاوا باشد تا ۵۰ درصد افزایش پیدا می کند.

معاون پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک ها به طرح هایی با عنوان ایده فناورانه تعلق می گیرد که هدف آنها تولید محصول یا خدمت قابل عرضه به بازار است.

طیبی تاکید کرد: مخاطبان این طرح اعضای هیات علمی هستند که هدایت پروژه را به عهده دارند و با حمایت مالی می توانند به پیشرفت  پایان نامه و رساله و تولید دستاورد نهایی کمک کنند.

وی گفت: مهلت ثبت نام در طرح گرنت جوانه از ۱۲ تا ۲۳ اسفندماه  در سایت WWW.TECHGRANT.MSRT.IR   است و علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت WWW.ICT-PARK.IR  مراجعه کنند.

نظر شما