شناسهٔ خبر: 45923372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد مطرح کرد؛

اعتلای ادب بندگی در دختران نومکلف هدف برگزاری جشنواره بزرگ «شده ام ۹ ساله»

حجت الاسلام سالاری هدف از برگزاری جشنواره «شده ام ۹ ساله» را اعتلای فرهنگ و ادب بندگی در دختران ۹ ساله و نومکلف دانست.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: جشنواره بزرگ «شده ام ۹ ساله» از دهه فجر آغاز شده و 21 اسفندماه همزمان با بعثت پیامبر اکرم (ص) به صورت کشوری در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آموزش و پرورش، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و ستاد اقامه نماز کشور در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: اعضای کانون های مساجد استان یزد می توانند با ثبت نام در این جشنواره شرکت کرده و ز مزایای آن بهره مند شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: هدف از برگزاری این جشنواره اعتلای فرهنگ و ادب بندگی در دختران 9 ساله و نومکلف است، از این رو، از همه دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی، اولیاء آنها، مدیران و معاونین پرورشی و آموزگاران، مسئولان و مربیان کانون های مساجد و اعضای ستاد اقامه نماز و کلیه فعالان فرهنگی برای برگزاری هر چه باشکوه تر و دامنه دارتر این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه این جشنواره از 12 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود، گفت: جوایز ارزنده و متبرک فاطمی،  تبلت دانش آموزی و... برای برترین های این جشنواره پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: ، شرکت در این جشنواره از طریق ثبت نام در سایت http://9sale.amfm.ir ، آیدی کانال شاد  :   https://shad.ir/jashneebadatmedu ، و آیدی کانال شده ام ۹ساله در پیام رسان ایتا :   https://eitaa.com/joinchat/1673068633Cf1856a447d   ممکن است.

 

 

پایان پیام/449

نظر شما