شناسهٔ خبر: 45922114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تصویب درس دو واحدی آشنایی با مبانی بهداری رزمی در دفاع مقدس

سردار نصرالله فتحیان درباره فعالیت‌های موسسه بهداری رزمی گفت: تصویب درس دو واحدی «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹
کد خبر ۷۶۷۹۳۴۳
دانلود PDF

سردار نصرالله فتحیان درباره فعالیت‌های موسسه بهداری رزمی گفت: تصویب درس دو واحدی «آشنایی با مبانی دفاع مقدس» در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار پاسدار نصرالله فتحیان مدیرعامل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت که صبح امروز شنبه در فرهنگستان علوم پزشکی برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهادت شهید رهنمون اظهار کرد: در روز‌های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نشستی در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار و جایزه ملی شهید رهنمون اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه هشتم اسفند بیمارستان فاطمه زهرا توسط رژیم بعث بمباران شد، گفت: در تاریخ نداریم که چنین اتفاقی در جنگ‌ها رخ دهد.

فتحیان با بیان اینکه حکم فعالیت این موسسه را سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به امضا رساند، گفت: فعالیت این موسسه ثبت، پژوهش و بهره برداری در حوزه بهداشت، امداد و درمان دفاع مقدس و تدوین تجربیات و انتقال به نسل جوان است.

مدیرعامل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت درباره فعالیت‌های سال ۱۳۹۹ موسسه گفت: یکی از بزرگ‌ترین کار‌هایی که در سال ۱۳۹۹ صورت گرفت تصویب درس دو واحدی آشنایی با مبانی دفاع مقدس است و در این حوزه نیز کتابی تدوین و رونمایی شد.

وی گفت: دو نشریه در دو بخش علمی ـ پژوهشی و فرهنگی ـ ترویجی در موسسه چاپ می‌شود؛ در حوزه نشریه علمی و پژوهشی بیش از ۵۵ مقاله علمی چاپ شد، همچنین در حوزه نشریه فرهنگی ـ ترویجی نیز ۵۰ عنوان فرهنگی منتشر شده است.

فتحیان گفت: دریافت مجوز تحقیقیات سلامت دفاعی از دیگر فعالیت‌های موسسه در سال ۱۳۹۹ بوده است؛ همچنین تفاهم‌نامه‌های متعددی با دانشگاه شاهد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به امضا رسیده است.

مدیرعامل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت گفت: بیش از ۱۲۰ هزار رزمنده در زمان جنگ در بهداری رزمی در دفاع مقدس فعالیت می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما