شناسهٔ خبر: 45916316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد فهما استان البرز:

جشنواره « ۹ ساله شده ام» از برنامه های بصیرتی با هدف برپایی جشن تکلیف دختران است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت توجه به سن تکلیف شرعی دختران در قالب ویژه برنامه های متنوع فرهنگی گفت: جشنواره « ۹ ساله شده ام» از برنامه های بصیرتی با هدف برپایی جشن تکلیف دختران است.

صاحب‌خبر -

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی جشنواره من 9 ساله شده ام گفت: جشنواره « 9 ساله شده ام» یکی از برنامه های بصیرتی در راستای جشن تکلیف دختران است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: متناسب با شرایط شیوع بیماری کرونا، بسیاری از برنامه های فرهنگی به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرد؛ با این وجود می توان گفت که برنامه های فرهنگی هرگز تعطیل بردار نیست.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به دختران و سن تکلیف شرعی آنان بیان کرد: برپایی جشنواره، سخنرانی، جشن های شادی و ... با هدف تبیین اهمیت سن تکلیف یکی از مسائل قابل توجه در زمینه تقویت انگیزه معنوی برای باورهای دینی و ایمانی در نسل امروز است.

 

وی اظهار کرد: جشنواره 9 ساله شده ام از اقدامات موثری است که با محوریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، ستاد اقامه نماز، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و معاونت فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش از 12 بهمن سال جاری همزمان با دهه فجر شروع به فعالیت کرده است.

 

وی ادامه داد: در قالب اطلاع رسانی پیامکی میان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز فراخوان جشنواره « 9 ساله شده ام» ارسال شده است و مهلت زمانی مهلت نویسی در این طرح تا 20 اسفندماه سال جاری است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: جشن تکلیف دختران 9 ساله در قالب این جشنواره به صورت زنده در آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مناسبت مبعث پیامبر(ص) برپا می شود.

 

گفتنی است، خانواده هایی که علاقمند هستند دختران 9 ساله آنان با حضور در جشنواره 9 ساله شده ام، جشن تکلیف خود را در آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار کنند می توانند به آدرس به آدرسhttp://9sale.amfm.ir یا پیام رسان های @ jashneebadatmedu و@shodeam9salehنسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

 

 

پایان پیام/301

نظر شما