شناسهٔ خبر: 45915476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جمع‌آوری ۵۸۵ خودروی فرسوده رها شده در شهر اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در ۱۱ ماهه امسال یک‌هزار و ۱۸۱ اخطاریه صادر شده و ۵۸۵ خودروی فرسوده جمع‌آوری شده است.

صاحب‌خبر -

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با ارائه گزارشی از عملکرد اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در ۱۱ ماه سال‌جاری، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۳۴ هزار و ۵۴۴ تذکر داده شده، ۱۲ هزار و ۵۶۴ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف ۳۱ هزار و ۷۵۲ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد ۹ هزار و ۲۶۱ اخطاریه صادر شده و چهار هزار و ۲۱۸ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان این که در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در ۱۱ ماهه امسال یک‌هزار و ۱۸۱ اخطاریه صادر شده و ۵۸۵ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت همچنین ۹۷۸ نفر دستفروش و ۷۰۶ نفر متکدی جمع‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در ۱۱ ماه سال‌ جاری در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه، از افزایش طبقات یک هزار و ۳۵۵ ساختمان، از تعمیرات داخلی غیرمجاز هشت هزار و ۵۷ ساختمان، از تبدیل یک هزار و ۴۴۷ ساختمان و فعالیت ۱۷ هزار و ۷۰۱ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات این حوزه در بخش کنترل ضایعات سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله) اظهار کرد: در این راستا ۱۷ هزار و ۴۸۳ مورد اخطاریه صادر شده است و دو هزار و ۷۹۶ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شد.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۶۷۸ رأی اجرا شد و۶۷۴ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ۱۱ ماهه امسال در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری یک هزار و ۶۰۸ رأی اجرا شده است.

نظر شما