شناسهٔ خبر: 45915318 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

افزایش سرعت لپ‌تاپ به کمک قابلیت جدید مایکروسافت آفیس

ایتنا- مایکروسافت در حال حاضر روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که به کاربران ورد اجازه می‌دهد تا اسناد مختلف را به آسانی و با سرعت بیشتری ایجاد کنند.

صاحب‌خبر - مایکروسافت در حال حاضر روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که به کاربران ورد اجازه می‌دهد تا اسناد مختلف را به آسانی و با سرعت بیشتری ایجاد کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، گزارش‌های ارائه شده از برنامه‌های جدید مایکروسافت حاکی از آن است که نرم افزار ورد به زودی قابلیت حدس کلمات جدیدی را در یافت خواهد کرد که به منظور تشخیص کلمه‌‌ای که فرد قصد نوشتن آن را دارد، ایجاد خواهد شد.
 
به این ترتیب این سیستم با استفاده از امکان حدس کلمات به صورت همزمان می‌تواند کلمه کاملی که کاربر بخشی حروف آن را تایپ کرده است تشخیص بدهد. نمایش این کلمات حدس زده شده تا زمانی که کلمه به صورت کامل تایپ شده یا با استفاده از کلید‌های TAB یا ESC تایید یا رد شوند، ادامه خواهد داشت.
 
 
 
مایکروسافت در این رابطه مدعی شده است که این سرویس با یادگرفتن استایل نوشتاری و ترجیحات زبانی هر فرد در طول زمان بهبود می‌یابد و به کاهش خطاهای املایی یا گرامری کمک شایانی می‌کند. این قابلیت هنوز تکمیل نشده است اما انتظار می‌رود که کاربران ویندوز تا پایان ماه آینده به آن دسترسی داشته باشند اما هنوز مشخیص نیست که نسخه‌های تحت وب یا مک چه زمان از آن بهره مند می‌شوند.
 
همچنین شایان ذکر است که مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که نسخه جدید مایکروسافت آفیس به نام آفیس 2021 در نیمه دوم سال جاری میلادی با شماری از به روز رسانی‌های جدید برای کاربران در سراسر جهان عرضه خواهد شد. علاوه بر این نسخه مناسب شرکت‌ها و مصرف کننده‌ها در این بسته نرم افزاری از هم جدا شده‌اند.
 
همچنین مایکروسافت تایید کرده است که به مدت 5 سال از آفیس 2021 پشتیبانی خواهد کرد و به هیچ عنوان قصد ندارد که قیمت در نظر گرفته شده برای خرید بسته آفیس را در این نسخه تغییر بدهد. همچنین برای استفاده از آن نیازی به خرید اشتراک مایکروسافت 365 نیست.
 

نظر شما