شناسهٔ خبر: 45915150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اهدای ۱۴ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان نکایی در میلاد امام علی(ع)

طرزه نژاد از اهدای ۱۴ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان نکایی خبر داد و گفت: این کمک جهیزیه ها در راستای اجرای عملیات مشترک فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی و دستگیری از نیازمندان در میلاد امام علی(ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

«معصومه طرزه نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: تلاش داریم تا در راستای اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند، ضمن دستگیری از آنان در راستای ترويج فرهنگ ازدواج آسان هم در جامعه تلاش شود.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: دستگیری از نیازمندان یکی از ویژگی های مهم امام علی(ع) و اهل بیت(ع) بود که باید در دستور کار ما قرار گرفته و این موسسه هم در مناسبت های مختلف به اجرای این امر خیر مبادرت و اهتمام ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال همزمان با میلاد امام هشتم امام رضا(ع) و براساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده،  جهیزیه در بین افراد نیازمند نکایی توزیع شد؛ خاطر نشان کرد: 14 سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت آبشار عاطفه ها نکا اهدا شد. 

 

طرزه نژاد گفت: سال گذشته در دهه کرامت و تولد امام رضا(ع)، 30 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و امسال هم در دهه کرامت،  14 سری جهیزیه به نوعروسان نکایی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ريال اهداء شد.

 

وی یادآور شد: کمک به برخی از دختران و ایتام نیازمند که زمان ازدواج آنها فرا رسیده است و بی بضاعت هستند و در برخی از موارد نیز پدر و مادر و یا حتی اقوامی نیز ندارند که برای تامین جهیزیه ی آنان دست به کار شوند در دستور کار آبشار عاطفه هاست تا با کمک به خرید جهیزیه آنان کمک کار تشکیل زندگی برای جوانان باشد.

پایان پیام/175

نظر شما