شناسهٔ خبر: 45914481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نقل و انتقالات نیم فصل دوم پرسپولیس| عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو زوج خط حمله پرسپولیس

فروردین ۱۴۰۰ روز فرار آل کثیر است. فرار از کمند محرومیت ۶ ماهه. محرومیتی که پرسپولیس بارها به آن اعتراض کرده و حتی یک روز هم از آن کم نشده.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیش از یک هفته شده که پرسپولیس دنبال جذب شهریار مغانلو است تا خط حمله‌اش را تقویت کند. هفته قبل بعد از اینکه یحیی گل‌محمدی گفت رقم درخواستی باشگاه سانتاکلارای پرتغال و این بازیکن با پرداختی‌های پرسپولیس مطابقت ندارد تصور می‌کردیم این پرونده برای همیشه بسته شده اما مذاکرات بین طرفین باز هم ادامه یافت.

آخر هفته قبل گفته شد باشگاه پرتغالی برای صدور رضایتنامه این بازیکن، حدود 100 هزار دلار می‌خواهد و فقط برای نیم فصل این بازیکن را می‌دهد اما پرسپولیس هیچ‌کدام از این دو شرط را نپذیرفت.

در عین حال گفته شد باشگاه تراکتور هم دنبال مغانلو است اما معاون این باشگاه تبریزی در فضای مجازی اعلام کرد این باشگاه به مدیر برنامه مغانلو پیشنهادش را اعلام کرده اما این بازیکن به تیم دیگری علاقه داشته و آن تیم را انتخاب کرده است. با این استوری شایعه توافق پرسپولیس با مغانلو داغ‌تر هم شد اما هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی یا باشگاه در این خصوص چیزی اعلام نکردند.

با داغ شدن دوباره شایعه حضور مغانلو در پرسپولیس و به موازات آن احتمال بخشش عیسی آل‌کثیر یک ماه زودتر از پایان دوران شش ماهه محرومیتش، حالا پرسپولیسی‌ها رویای تشکیل خط حمله تیم‌شان با زوج مغانلو – آل‌کثیر را در سر می‌پرورانند. دو مهاجمی که در لیگ نوزدهم روی هم 25 گل به ثمر رساندند و جزو 5 مهاجم برتر لیگ برتر در آن فصل بودند.

در آن فصل مغانلو برای پیکان 13 گل زد و بعد از شیخ دیاباته نفر دوم گلزنان فصل شد و آل‌کثیر با ثبت 12 گل برای صنعت نفت آبادان در کنار علی علیپور از پرسپولیس در رده سوم مشترک جدل گلزنان پرسپولیس ایستاد.

در عین حال اگر مغانلو به پرسپولیس بیاید و آل‌کثیر بخشیده شود، خط حمله پرسپولیس به یکباره متحول خواهد شد و فوق‌العاده خطرناک می‌شود چراکه با بازگشت امیری و ترابی به خط میانی قدرت خط هافبک این تیم دو برابر شده و در خط آتش تیم نیز حضور دو گلزن و تمام کننده می‌تواند شرایط تیم را به کلی تغییر دهد، هرچند آل‌کثیر 5 ماه از مسابقه دور بوده و شاید کمی کار داشته باشد تا به آن فرم ایده‌آل مسابقات لیگ قهرمانان در قطر برسد.

نظر شما