شناسهٔ خبر: 45913117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری ایستگاه سلامت در هندیجان توسط بسیجیان

درراستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان هندیجان، ایستگاه سلامت با توزیع ماسک رایگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، با تلاش همیشگی ناحیه سپاه، هیات فاطمیون (س) ، هیات رزمندگان اسلام، در شهرستان هندیجان همزمان با میلاد حضرت امام علی(ع) ایستگاه سلامت همراه با توزیع ماسک رایگان دردرب مسجد با مولودی خوانی برگزار شد.

در ماه رجب وهمزمان با مناسبت های مختلف مذهبی، یک راس گوسفند ذبح و گوشت آن توسط گروه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع، که موجب خشنودی این خانواده ها شد.

 

با تلاش مخلصانه پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) و گروه جهادی ام المصائب و خواهران بسیجی و خیرین، کیک پخته و با تقسیم آن در میان خانواده های بی بضاعت و پدران محروم این خانواده ها توزیع شد که بااین اقدام شادی و نشاط در برداشت.

 

در ادامه گزارش خبری ، برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در شهرستان هندیجان، ورودی شهرستان فلکه لنج با همت سپاه و بسیج و عوامل انتظامی از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری می شود که مردم شهرستان از این اقدام استقبال و از نیروهای بسیجی و سپاه و انتظامی و پلیس راهور شهرستان هندیجان تقدیر و تشکر نمودند.

 

برنامه غربالگری با ضدعفونی محیط هندیجان و روستاهابرای کنترل از ویروس کرونا با جدیت گروه های جهادی بسیج ادامه دارد که در این باره به رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توصیه می شود.

نظر شما