شناسهٔ خبر: 45912887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

امام جمعه چرام: سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهکیلویه و بویراحمد بر اساس مطالعات دقیق انجام شد

امام جمعه چرام ابطال قرارداد واگذاری کارخانه قند یاسوج را از برکات سفر اخیر آیت‌الله رئیسی به استان دانست و گفت: این موضوع نشان می‌دهد سفر رییس قوه قضاییه به این استان بر اساس مطالعات دقیق و از پیش تعیین شده انجام شده بود. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام نورالله افشار در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به سفر اخیر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به استان کهکیلویه و بویراحمد، بیان کرد: حضور رئیس قضاییه در این استان پربرکت بود و یکی از آثار آن دستور ابطال قرارداد واگذاری کارخانه قند یاسوج بود.

امام جمعه چرام افزود: این موضوع نشان می‌دهد سفر رییس قوه قضاییه بر اساس مطالعات دقیق و از پیش تعیین شده انجام شده بود؛ چرا که اطلاعات کاملی درباره مشکلات این کارخانه داشتند. مردم هم گلایه‌های خود را بیان کردند و رییس قوه قضاییه نامه‌های مردم را تحویل گرفت.

وی بیان کرد: رییس قوه قضاییه همچنین در کانون زلزله «سی‌سخت» در شهرستان دنا حاضر شد و این نزدیکی مسئولین با مردم باعث تداوم و حفظ انقلاب می‌شود.

طی سفر شنبه دوم اسفندماه آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه به استان کهگیلویه و بویراحمد و با ورود دستگاه قضایی به موضوع کارخانه قند یاسوج، با توجه به سیاست قاطعانه این قوه در مقابله با واگذاری‌های معیوب و شائبه‌دار، حکم ابطال واگذاری این کارخانه و رفع تصرف از دارایی‌های آن صادر شده است تا گامی دیگر دستگاه قضایی برای احیای حقوق عامه و کمک به رونق تولید و اشتغالزایی در کشور برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما