شناسهٔ خبر: 45912044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محمود خرم‌زی:

هواداران نگران نباشند/هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد

مجید جمالو

سرمربی موقت تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه بازیکنان با روحیه مضاعف در تمرینات حضور دارند، از هواداران خواست همانند گذشته از تیم حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

محمود خرم‌زی پس از اینکه از سوی هیات مدیره باشگاه به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شد، به خبرنگاران گفت: پس از جدایی رسول خطیبی، قصد داشتم به شهر خود برگردم، اما رییس هیات مدیره از من خواست تا در این شرایط که به تیم شوک وارد شده است، در کنار تیم باقی بمانم و بنده نیز از این دستور اطاعت کرده و در کنار تیم هستم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کرد. نظم و انضباط در تیم حرف اول را می زند و از هواداران می خواهیم همچنان در کنار تیم باشند و با حفظ آرامش خود، تیم را در ادامه فصل یاری کنند.

خرم‌زی در خصوص جدایی بازیکنان در نیم فصل دوم تصریح کرد: همه بازیکنان با روحیه مضاعف در تمرینات حضور دارند. هواداران نگران نباشند و هیچ بازیکنی از تیم جدا نخواهد شد.

خرم‌زی خاطرنشان کرد: مطمئنا رقابت ها در نیم فصل دوم به مراتب دشوارتر از نیم فصل اول است و نباید زمان آماده سازی را از دست بدهیم. در همین راستا تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری می کنیم تا آماده دیدار با نساجی شویم. از رسول خطیبی، پیمان صاحب جمعی، حمید محرابی، رضا فرهمند که سال گذشته و پس از سوگ بزرگی که برایم حادث شد در کنارم بودند، کمال تشکر را دارم. درست است که از نظر سنی از رسول خطیبی بزرگتر هستم، اما از او درس های زیادی یاد گرفتم و همچنان به عنوان دو دوست با هم خواهیم بود و برای او در سرمربی گری تراکتور آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی موقت تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: از مسئولان باشگاه که به بنده اعتماد کرده و محبت داشتند و این مسئولیت سنگین را بر عهده من قرار دادند تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم پاسخ خوبی به این اعتماد بدهم.

انتهای پیام 

نظر شما