شناسهٔ خبر: 45911872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

وزیر ارتباطات: اجازه نمی‌دهیم قیمت اینترنت افزایش پیدا کند

farsnews

صاحب‌خبر -

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه دولت به دنبال گران کردن اینترنت نیست گفت به هیچ عنوان اجازه افزایش قیمت اینترنت را نمی‌دهیم.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران عنوان کرد به هیچ عنوان اجازه افزایش تعرفه اینترنت را نمی‌دهیم. وی افزود در مجلس می‌گویند دولت به دنبال افزایش نرخ اینترنت است، اما ما چنین قصدی نداریم و اگر هم به دنبال گران کردن اینترنت بودیم به مصوبه مجلس نیازی نداشتیم.

افزایش قیمت اینترنت ضد عدالت و ‌توسعه است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته‌های خود با تاکید بر اینکه گران شدن اینترنت ضد عدالت و توسعه است گفت:

اگر می‌خواستیم اجازه گران شدن اینترنت را بدهیم، همان موقع که قیمت را دو برابر افزایش دادند، مخالفت نمی‌کردیم، اما دولت با مصوبه محکمی، اجازه افزایش تعرفه اینترنت را نداد. حرف‌هایی که می‌زنند درست نیست. وقتی سهام‌داران اپراتورها دو سه ماه قبل قیمت‌ها را بالا بردند، دولت محکم ایستاد و قیمت‌ها برگشت. بالا بردن تعرفه اینترنت ضد توسعه و ضد عدالت است و در شرایط فعلی که مردم درگیر بیماری کرونا هستند، فضای مجازی به قول برخی از دوستان قوت غالب است.

آذری جهرمی در ادامه با اعلام اینکه افزایش نرخ اینترنت ظلم است تاکید کرد ما ۴ سال قیمت را ثبت نگه داشتیم و در حال حاضر نیز استراتژی ما ثابت نگه داشتن تعرفه اینترنت بوده و محکم می‌ایستیم تا قیمت افزایش پیدا نکند.

نظر شما