شناسهٔ خبر: 45911717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

١٢٠ دقیقه سخت و پرفشار؛

جدال دو تیمی که بردن را تعارف می‌زدند(عکس)

روز گذشته دو تیم مس کرمان و چوکای تالش دیدار سنگینی را در ورزشگاه شهید باهنر کرمان پشت سر گذاشتند و درنهایت این ضربات پنالتی بود که تعیین کننده برنده بازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، پیش از اینکه این دو تیم در روز مسابقه مقابل هم صف آرایی کنند، سرپرست تیم فوتبال مس کرمان از بی اهمیت بودن این جام برای نارنجی پوشان که صدرنشین لیگ دسته اول هستند، حرف زده بود و علی لطیفی سرمربی چوکا نیز از این گفته بود که به بازیکنان جوان‌ترش و امیدهای چوکا برای حضور در این مسابقه فرصت خواهد داد.  


این تصمیمی بود که البته از سوی هر دو مربی هم عملی شد؛ مهاجری چند بازیکن اصلی خود را از لیست ١٨ نفره کنار گذاشته بود و چوکا نیز که البته از نیروی انسانی کمتری نسبت به حریفش بهره می‌برد، بازیکنان کلیدی اش در لیگ را بیرون از فهرست قرار داد و با چند بازیکن جوان که اولین حضورشان در لیگ یک را تجربه می‌کردند به مصاف مس کرمان رفت.

 

 


در جریان مسابقه اما هر چه جلوتر می رفتیم حساسیت بازی بالاتر می رفت و در نیمه دوم هر دو مربی از بازیکنان باتجربه تری که در اختیار داشتند استفاده کردند؛ در این بین اخراج وحید همراز مدافع آخر تیم فوتبال چوکا در دقیقه ۶٧ کار را برای میهمان سخت تر هم کرد و آنها که دوست نداشتند تلفاتی در این مسابقه بدهند با یک اخراجی روبرو شدند و در ادامه یکی از بازیکنان اصلی این تیم هم دقایقی پس از ورود به زمین با مصدومیتی که برایش ایجاد شد، خیلی زود از زمین مسابقه بیرون رفت.  

 


این مسابقه در نهایت و در یک نبرد فشرده به وقت های اضافی کشیده شد و این بازیکنان مس کرمان بودند که موفق شدند پیروز میدان لقب بگیرند و حالا باید در مرحله بعدی با گل گهر در سیرجان مضاف بدهند.

 


محمدرضا مهاجری این روزها فقط یک دغدغه دارد و آن هم رساندن مس کرمان به لیگ برتر است و لطیفی هم به جدا کردن چوکا از قعر جدول و ایجاد ثبات در تیم می‌اندیشد؛ با این مسابقه ای که قرار بود تشریفاتی باشد و دو باشگاه پیروزی در آن را به هم تعارف می زدند، به مسابقه‌ای پرفشار تبدیل شد که فشار زیادی به دو تیم تحمیل کرد.

 


چوکا در هفته شانزدهم رقابت های لیگ یک باید حالا پس از یک مصاف سخت و دشوار در شیراز به مصاف قشقایی برود و در سوی دیگر تیم مس کرمان باید به تهران سفر کند تا در یک دیدار شش امتیازی با هوادار مصاف بدهد؛ دو دیداری که روز ١٢ اسفندماه برگزار خواهد شد.

نظر شما