شناسهٔ خبر: 45910938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

شهرخودرو نگران نیم‌فصل دوم نباشد

مصطفی صارمی نیا

استاندار خراسان رضوی گفت: مشکلات شهرخودرو در نیم فصل دوم حل خواهد شد و بازیکنان، کادر فنی و هواداران شهرخودرو نگران مشکلات این تیم نباشند.

صاحب‌خبر -

محمدصادق معتمدیان ظهر امروز با حضور در محل تمرینات تیم شهرخودروی مشهد اظهار کرد: شهرخودرو با وجود مشکلات و محدودیت‌هایی که در نیم فصل نخست داشته، توانسته نتایج خوبی کسب کند. مردم، به ویژه جوانان خراسان رضوی، نتایج این تیم را رصد می‌کنند و یکی از مطالبات آنان حمایت همه جانبه از شهرخودرو است.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم تا از تمام ظرفیت‌های موجود در استان از جمله بخش‌های دولتی برای حمایت از نماینده استان در لیگ برتر استفاده کنیم. برای حمایت بخش‌ خصوصی نیز رایزنی خواهیم کرد. در چندین مرحله با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، مذاکراتی داشته‌ایم تا بتوانیم مشکلات و موانع را از سر راه شهر خودرو برداریم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از بازیکنان و کادرفنی تیم درخواست داریم همانند گذشته با انرژی مضاعف به تمرینات خود در نیم فصل دوم ادامه دهند. فراز و نشیب همیشه وجود دارد اما بابت مشکلات نگران نباشند. با تدابیری که در استان شکل گرفته حمایت‌های حداکثری از این تیم در نیم فصل دوم به عمل خواهد آمد.

معتمدیان ادامه داد: امیدوارم شهرخودرو وضعیت بهتری پیدا کند و در نیم فصل دوم شاهد ارتقای جایگاه این تیم باشی. با وجود امتیازاتی که در نیم فصل نخست کسب شده، اختلاف با سایر تیم‌ها ناچیز است. شهرخودرو با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات فوتبال ایران محسوب می‌شود. طبیعی است که مردم نگران وضعیت شهرخودرو باشند. استانداری خراسان رضوی و اداره کل ورزش‌وجوانان استان مشکلات شهرخودرو را رصد خواهند کرد و با ظرفیت‌های استانی و ملی حمایت‌های حداکثری از این تیم را خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت مالکیت شهرخودرو بیان کرد: این موضوع در دستور کار قرار دارد و در حال رایزنی هستیم تا آن را هم حل کنیم. تمام مسئولان استان تا جایی که مسئولیت داشته باشند، به حل مشکلات شهرخودرو کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما