شناسهٔ خبر: 45908328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس اداره راهداری بندر آستارا؛

راه های روستایی بندر آستارا باز است

دانش با بیان اینکه تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان آستارا باز و تردد خودروها در جریان است، گفت: سه اکیپ جهت خدمات رسانی و برف روبی در منطقه مستقر هستند.

صاحب‌خبر -

«رمضان دانش» امروز(جمعه، ۸ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: به منظور خدمت رسانی مناسب سه اکیپ راهداری در محدوده‌های بهارستان، پلیس راه آستارا - تالش و نزدیکی شهر حویق مستقر هستند.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر آستارا با بیان اینکه تمامی راه های اصلی و فرعی این شهرستان باز و تردد خودروها در جریان است، افزود: هم اکنون نیز عملیات برف روبی و پاکسازی معابر در محور مواصلاتی بندر آستارا به اردبیل و راه های روستایی این شهرستان در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در مناطق درگیر برف فعال و عملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام می دهند، تصریح کرد: ۲۵ نیروی انسانی اقدامات لازم در زمینه راهداری، برف روبی و نمک پاشی را انجام می دهند.

 

دانش با بیان اینکه راه های اصلی و فرعی شهرستان آستارا تحت کنترل است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد، گفت: تنها راه روستای دمیراوغلی کش در بخش مرکزی بسته است که راهداران در حال بازگشایی راه این روستا هستند.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر آستارا افزود: برای بازگشایی راه های اصلی و فرعی و همچنین راه چند روستا ۱۲۰ تن مخلوط نمک و ماسه توزیع شد.

 

دانش راه از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن جاده های شهرستان آستارا به ویژه در مناطق کوهستانی، از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

پایان پیام/163

نظر شما