شناسهٔ خبر: 45908313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخابات شورا‌ها در ۹ هزار حوزه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون شورا‌ها گفت: انتخابات شورا‌ها ۱۴۰۰ مجموعا ۳۰ هزار صندوق رای دارد که در ۹ هزار حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۴۱
کد خبر ۷۶۷۷۶۷۲
دانلود PDF

رئیس کمیسیون شورا‌ها گفت: انتخابات شورا‌ها ۱۴۰۰ مجموعا ۳۰ هزار صندوق رای دارد که در ۹ هزار حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

محمد صالح جوکار سخنگوی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شورا‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی باشگاه  خبرنگاران  جوان، با اشاره به برگزاری الکترونیکی این انتخابات در سال آینده، گفت: طبق توافقاتی که انجام گرفته است کلانشهر‌های کشور به جز تهران اخذ رای و احراز هویت در آن‌ها به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سعی شده است در مابقی استان‌ها و شهر‌هایی که در آن‌ها تنها دو انتخابات برگزار می‌شود، یعنی انتخابات میان دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری در آن‌ها برگزار نمی‌شود در آنجا هم برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی باشد.

نماینده یزد در مجلس اظهار کرد: انتخابات شوراها در  ۹ هزار حوزه رأی گیری می‌شود که مجموعا ۳۰ هزار صندوق رای دارد به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شورا‌ها تصریح کرد: پس از تایید مرکز فناوری مجلس مقرر شد که این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما