شناسهٔ خبر: 45908276 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیشرفت‌های کشور در مقابله با کرونا نادیده گرفته نشود

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت:پیشرفت های کشور در مقابله با کرونا ثمره غیرت ایرانی است.

صاحب‌خبر -
گروه قم قم
تاریخ انتشار ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۳۸
کد خبر ۷۶۷۸۴۹۸
دانلود PDF

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت:پیشرفت های کشور در مقابله با کرونا ثمره غیرت ایرانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی،امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) روز جمعه در دیدار وزیر بهداشت گفت: توجه به مسائل بهداشتی در کنار مسائل معنوی مهم است و موجب می‌شود تا بتوانیم با این ویروس مقابله کنیم.

بیشتر بخوانید

او با تاکید بر این که توجه به مسائل بهداشتی در کنار مسائل معنوی از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند پیشرفت کشور را ببینند، اما همگان دیدند که در عرصه‌های مختلف چه پیشرفت‌هایی داشته‌ایم.

امام جمعه قم با بیان این که مراجع عظام تقلید از ابتدای شیوع کرونا همواره بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید داشتند، تصریح کرد: پیشرفت‌های کشور در مقابله با کرونا نباید نادیده گرفته شود و این پیشرفت‌ها ثمره غیرت ایرانی است.

او در بخش پایانی سخنان خود از تلاش‌ها و خدمات کادر درمان در حفظ سلامت جامعه قدردانی کرد.

نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار با اشاره به این که علما و مراجع تقلید بیشترین حمایت را از مجموعه بهداشت و درمان داشته اند، تصریح کرد: خوشبختانه موضوع کنترل ویروس جهش یافته در حال انجام است که به حمدالله تا حد مطلوبی این ویروس کنترل شده است.

او همچنین از خدمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم و دکتر قدیر رئیس این دانشگاه در عرصه مقابله با ویروس کرونا  قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ش

نظر شما