شناسهٔ خبر: 45907721 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

راه اندازی هفته همبستگی با مسجد الاقصی در بریتانیا

گروه بریتانیایی دوستان الاقصی هفته همبستگی سالانه خود با مسجدالاقصی که مصادف با هفته آخر ماه رجب (۱۲-۶ مارس) است را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «middleeastmonitor»، گروه بریتانیایی دوستان الاقصی هفته همبستگی سالانه خود با مسجدالاقصی که مصادف با هفته آخر ماه رجب  (12-6 مارس) را آغاز کرده است.

 

این سازمان از همه کسانی که با مسجد الاقصی و چالش های پیش روی آن همدل هستند ، خواسته است که بدون توجه به محل زندگی خود در برنامه های همبستگی آنلاین شرکت کنند.

 

«دوستان الاقصی» توضیح دادند: هفته جهانی الاقصی برای افراد و سازمان ها در نظر گرفته شده است تا کارگاه ها ، فعالیت ها ، بحث ها و رویدادها را در هر کجا که می توانند برگزار کنند.

 

 این سازمان غیردولتی افزود: فعالیت هایی که در طول هفته انجام می شود با هدف افزایش آگاهی در مورد مسجد الاقصی و گسترش حمایت از این مسجد از سوی جامعه جهانی است.

 

این برنام با هشتگ LoveAqsa # در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده است.

 

«دکتر اسماعیل پاتل»، رئیس دوستان الاقصی است در یک مصاحبه اختصاصی با Arabi21 گفت که هدف از راه اندازی هفته جهانی الاقصی این است که هر فرد در جهان بتواند در هر کجا به فعالیت های مربوط به مسجد الاقصی بپردازد.

 

پاتل تاکید کرد که دوستان الاقصی منابع مختلفی را در وب سایت خود فراهم کرده اند تا افرادی که در این برنامه شرکت می کنند از آن استفاده کنند.

 

به گفته وی همه افراد می توانند تصاویر ، پوسترها ، مطالب آموزشی و تاریخی را به تناسب هر فعالیتی که در جامعه محلی خود ترتیب می دهند ، بارگیری کنند.

پایان پیام/7

نظر شما