شناسهٔ خبر: 45907708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در حاشیه جلسه شورای ورزش همگانی استان مرکزی؛

معاون استاندار مرکزی:

برخورد تفننی با ورزش منطقی نیست.

صاحب‌خبر -
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سلامتی و تحرک و ورزش جزو ضروریات زندگی است، پس برخورد تفننی با آن منطقی نیست و باید توجه بیشتری به آن صورت گیرد.
بهروز اکرمی روز دوشنبه چهارم اسفند در شورای ورزش همگانی استان مرکزی اظهار کرد: اطلاع رسانی در خصوص لیگ تندرستی ورزش در استان ضعیف بوده و بسیاری از افراد از برگزاری این لیگ اطلاع کافی نداشتند. ورزش بویژه در شرایط کرونایی جزو ضروریات زندگی است و در این مدت توصیه های زیادی در این خصوص ارائه شده است. در این راستا می‌طلبد ورزش و جوانان و شهرداری به ورزش همگانی در فضاهای باز توجه ویژه کنند و به این مهم با رعایت پروتکل های بهداشتی ورود کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: ادارات، شهرداران و فرمانداران نیز باید این موضوع را در دستور کار قرار دهند و به ادارات و شهرها و شهرستان‌های برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد. آموزش و پرورش نیز باید با ورود جدی به این مهم، دانش آموزان را به شرکت در این لیگ دعوت کند.
اکرمی بیان کرد: در این راستا باید یک برنامه مدون برای انجام ورزش همگانی در فضاهای باز با نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اجرا شود و برای همیشه و حتی بعد از کرونا ادامه داشته باشد.

نظر شما