شناسهٔ خبر: 45907674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مذاکره و اقدام خارج از قانون، خیانت به منافع ملی است

امام جمعه ماهنشان گفت:مسؤولان باید بدانند هرگونه مذاکره و اقدام خارج از قانون مجلس و سیاست‌های کلان نظام خیانت به منافع ملی و نابخشودنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علیرضا علی‌اکبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، به بیانات رهبر حکیم انقلاب در بین نمایندگان شورای خبرگان اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این بیانات فرمودند که از مجلس و دولت باید صدای واحد بلند شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به کشورهای اروپایی تذکر دادند، مستکبرانه و متکبرانه حرف زدن به شدت مورد نفرت ملت ایران و مورد نفرت انقلاب است و اینها را در افکار عمومی ما منفورتر می‌کند.

خطیب نماز جمعه ماهنشان تصریح کرد: با توجه به فرامین رهبر انقلاب مجلس و دولت در موضوع برجام باید پای اجرا و نظارت قانون اقدام راهبردی بر محور رهنمودهای قاطع و روشن رهبر انقلاب یک صدا و هماهنگ بایستند.

وی تاکید کرد: در رفتار بین دولت و مجلس از یک سو نباید هیچ  علامت انفعالی به خارج ارسال شود و از سوی دیگر پختگی و عقلانیت انقلابی باید بر سخنان و رفتارها و حکمفرما باشد.

علی اکبری با اشاره به اینکه قوای سه گانه و شورای امنیت به خصوص دولت باید مراقب شیطنت‌های فریبکارانه دشمن در این سه ماه باشند، اذعان داشت: مسؤولان باید بدانند هرگونه مذاکره و اقدام خارج از قانون مجلس و سیاست‌های کلان نظام، خیانت به منافع ملی و نابخشودنی است.

امام جمعه ماهنشان در ادامه سخنان خود با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو افزود: روز جمعه هشتم اسفند برابر با ۱۴ رجب روز امور تربیتی و تربیت اسلامی است که نهاد امور تربیتی با هدف گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش به همت شهیدان والامقام رجایی و باهنر تاسیس شد.

وی خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم نسلی خداجو و با ایمان داشته باشیم باید از درون این تربیت انجام گیرد و آموزه‌های دینی را به دانش‌آموزان ارائه دهیم و نسلی مهذب تربیت کنیم.

خطیب نماز جمعه ماهنشان به 15 رجب سالروز وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیهااشاره کرد و ضمن تسلیت این روز، افزود: حضرت زینب کبرا(س)  اسوه معرفت و بصیرت و شجاعت هستند و اصلی‌ترین وظیفه همگان الگوبرداری و سرمشق گیری از آن بزرگوار است.
وی با اشاره به روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ضمن گرامیداشت این روز و با بیان اینکه تبدیل حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از عرصه شعار به عرصه عمل لازم و ضروری است، تصریح کرد: تورم اخیر در قیمت مواد غذایی و عدم نظارت بر بازار، قابل انتقاد است و اکنون توقع و انتظار همکارانی از دستگاه‌های ذیربط این است که در شرایط کنونی برای دسترسی آسان‌تر و خرید ارزان‌تر کالاهای مورد نیاز در این روزهای پایانی سال تدابیر لازم را انجام دهند و اقدام کنند.

انتهای پیام/73002/ق

نظر شما