شناسهٔ خبر: 45907495 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سه خبر از بدنسازی و پرورش اندام

انتصاب سرپرست سازمان لیگ/ اعلام شرایط و ضوابط برگزاری مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طی حکمی از سوی عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسین شیروانی به عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: 
جناب آقای حسین شیروانی
با سلام و تحیت؛
احتراما، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.
انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:
1- تدوین اساسنامه سازمان لیگ جهت ارائه به مجمع عمومی فدراسیون.
2- تدوین برنامه راهبردی سازمان لیگ.
3- برگزاری مسابقات لیگ در رشته های زیر مجموعه فدراسیون.
4-استفاده از ظرفیت بالقوه باشگاه ها در راستای ایجاد چرخه اقتصادی.
5- ایجاد سازوکار های انگیزشی مناسب جهت حضور حامیان مالی در فدراسیون.
6- سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موجود.
امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.
عبدالمهدی نصیرزاده - رئیس فدراسیون
حسین شیروانی از سال 94 ریاست هیات بدنسازی و پرروش اندام استان کرمانشاه را برعهده دارد. او همچنین در دوران قهرمانی سابقه کسب مدال در رشته پاورلیفتینگ در سطح آسیا و جهان را داراست و در دوره مدیریت نیز سمت هایی همچون مشاور ورزشی استاندار کرمانشاه، مسئول کمیته پاورلیفتینگ دانشجویان کشور، مشاور فدراسیون وزنه برداری و دبیر کمییته پاورلیفتینگ کشور را در کارنامه دارد. شیروانی دارای کارشناسی ارشد در رشته مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی است.
 
*شرایط و ضوابط برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اعلام شد
 
بعد از بازدیدی که نمایندگان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از امکانات جزیره کیش و اقدامات صورت گرفته در جهت برگزاری باشکوه مسابقات قهرمانی پرورش اندام، مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار کشور داشتند، نشست هماهنگی این مسابقات در محل فدراسیون برگزار شد.
 
در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، رضا سلطانی نژاد سرپرست سازمان تیم های ملی، امید جبلی رییس کمیسیون داوران، حسین جمشیدی سرپرست روابط عمومی و ابراهیم کمانی و رامک عبادی نمایندگان اعزامی فدراسیون به کیش حاضر بودند.
 
بعد از ارائه گزارش بازدید از امکانات جزیره کیش توسط نمایندگان اعزامی فدراسیون، درباره چگونگی برگزاری این مسابقات بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت موارد زیر تصویب شد:
-وزن کشی مسابقات از ساعت 13 الی 20 روز چهارشنبه 13 اسفندماه در سالن المپیک جزیره کیش برگزار می شود.
 
-کنگره داوری از ساعت 20:30 چهارشنبه 13 اسفندماه برگزار خواهد شد.
 
-تست کرونا از همه ورزشکاران، مربیان، عوامل اجرایی، خبرنگاران، عکاسان و... قبل از ورود به هتل اخذ خواهد شد که هزینه آن برعهده متقاضی است.
 
-تیم اعزامی هر استان تنها می تواند از یک سرپرست و یک مربی استفاده کند.
 
-اسامی ورزشکاران اعزامی هر استان به مسابقات قهرمانی کشور نهایتا باید تا پایان وقت اداری روز شنبه 9 اسفندماقه از طریق اتوماسیون اداری به فدراسیون ارسال شود. در صورتی که هیات های استانی اسامی ورزشکاران اعزامی خود را تا این تاریخ ارسال نکنند، فدراسیون از پذیرش افراد خارج از لیست ممانعت به عمل خواهد آورد.
 
*برگزاری اولین دوره رقابت های لیگ برتر مچ اندازی
 
سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نظر دارد اولین دوره رقابت های لیگ مچ اندازی را برگزار کند.
 
اولین دوره رقابت های لیگ برتر مچ اندازی باشگاه های کشور بر اساس آیین نامه ای که به روسای هیات ها ارسال شده است و در قسمت آیین نامه ها درج شده است، برگزار می شود.
 
باشگاه هایی که علاقه مند به تیمداری در این مسابقات هستند می توانند جهت اعلام آمادگی خود تا روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400 به فدراسیون اقدام نمایند.
 
ثبت قرار داد با باشگاه ها از 25 اردیبهشت ما تا 5 روز باقی مانده به شروع رقابت های مچ اندازی انجام خواهد شد. مسابقات در 7 دسته وزنی 63، 70، 78، 86، 95، 105 و 105+ کیلو گرم برگزار می شود که هر تیم می تواند حداقل 7 ورزشکار و حداکثر 20 ورزشکار داشته باشد.
 
تیم های واجد شرایط موظفند اسامی ورزشکاران، مربیان، سرپرست، کادر پزشکی، مشاور رسانه ای و سایر عوامل اجرایی را تا 15 پیش از اولین مسابقه در مرحله رفت و حداکثر 5 روز مانده به اولین مسابقه در مرحله برگشت به سازمان لیگ اعلام نمایند.
تیم ها می توانند نسبت به عقد قرار داد با حداکثر 6 ورزشکار ملی پوش مدال آور مساباقت آسیایی اقدام و مجاز به استفاده از 2 ورزشکار در دست راست و 2 ورزشکار در دست چپ در هر مسابقه می باشند. همچنین تیم ها می توانند نسبت به عقد قرار داد با حداقل 2 ورزشکار و حداکثر 3 ورزشکار خارجی اقدام و مجاز به استفاده از 2 ورزشکار در هر مسابقه می باشند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما